|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس چهارشنبه 12 مرداد

پرسپولیس همچنان در جذب مهاجم ناکام مانده و همین مساله صدای اعتراض هواداران این تیم را بلند کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که بیشترین انتقاد نسبت به عملکرد مدیریتی پرسپولیس علیرغم کارهایی که رضا درویش و دیگر مدیران تیم صورت گرفته، نسبت به ناکامی آنها برای جذب مهاجم بوده، گفته می‌شود این مساله نیز حل شده و به زودی از مهاجم سرخ‌ها رونمایی خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان؛ درویش در ابتدای نقل و انتقالات موفق شد ستاره‌هایی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی و ... را به خدمت بگیرد. اتفاقی که باعث شد تا هواداران با خوشنودی از اتفاقات این باشگاه، نسبت به شرایط تیم در آینده امیدوار باشند.

ا این حال با گذشت چندی و تلاش دیگر باشگاه‌ها برای جذب نفرات مدنظر و عقب افتادن پرسپولیس از پروسه نقل و انتقالات تابستانی خصوصا در جذب مهاجم که بزرگترین ضعف این تیم طی فصول اخیر بوده، انتقادات به سمت مدیریت باشگاه افزایش یافته است.

اکنون اما گفته می‌شود این مشکل نیز حل شده و برخلاف گذشته که مذاکرات با گزینه‌ها در لحظه آخر به نتیجه نمی‌رسید، سرخ‌ها توانسته اند با گزینه نهایی خود به توافق دست یافته و مذاکرات برای امضای قرارداد و حضور وی در تهران فراهم شود.

گمانه‌زنی‌ها خبر از نهایی شدن این اتفاق طی روزهای آتی و پیش از شروع فصل می‌دهد و باید دید گزینه باشگاه و یحیی‌ گل‌محمدی با چه میزان آمادگی و کیفیت در این تیم حاضر خواهد شد و آیا قادر خواهد بود در ابتدای فصل آنها را همراهی کند یا خیر.

عبدی هیچ جا نمی‌رود

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس علی‌رغم داشتن قرارداد در مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره می‌کند که اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد با اجازه یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا می‌شود. ظاهرا پیشنهادی هست که این بازیکن در تلاش است تا آن را به سرانجام برساند. البته رقم پایین قراردادش هم باعث شد او این موضوع را جدی بگیرد و حتی برای افزایش این رقم راهی باشگاه شود و با درویش جلسه بگذارد. باشگاه پرسپولیس دیروز اعلام کرد عبدی تحت هیچ شرایطی از پرسپولیس جدا نمی‌شود و به قراردادش پایبند است. ظاهرا با او بر سر افزایش رقم قرارداد توافقاتی صورت گرفته است.

پرسپولیسی‌شدن دلفی شایعه است

خبر آمد که پرسپولیسی‌ها با یونس دلفی مهاجم تیم شارلوا بلژیک که فصل قبل به شکل قرضی برای تیم گوریتسا بلژیک بازی کرد و در ایران نیز پیراهن استقلال خوزستان را بر تن کرده بود، به توافق رسیدند. حتی برخی تایید این خبر را از قول دلفی اعلام کردند اما نه باشگاه این خبر را تایید می‌کند نه یحیی گل‌محمدی. باشگاه پرسپولیس دیروز اعلام کرد که هیچ اتفاقی در این مورد رخ نداده و اصلا مذاکره‌ای هم در کار نبوده است.

تمیروف در مسیر اصفهان یا تهران؟

شیرزاد تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس علی‌رغم گلزنی در بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس به یک‌باره با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. این اتفاق درحالی افتاد که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد داشته و یحیی هم از او خواسته بوده در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشد. البته او یک روز بعد از این کار پشیمان شد اما گفته می‌شود او واقعا قصد جدایی از پرسپولیس را دارد. ظاهرا او با این اقدام سعی داشته باشگاه هرچه زودتر تکلیفش را روشن کند. گفته می‌شود پای ایجنت جوانش هم در این اقدام وجود داشته است. سعی کردیم در این مورد از ایجنتش سوال کنیم که البته از پاسخگویی به این مورد به خبرنگار «فرهیختگان» خودداری کرد. اگر تمیروف از پرسپولیس جدا شود احتمال حضورش در یکی از دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها