|

دردسر برای بارسلونا؛ بازیکنان اضافی!

چند روز به شروع فصل جدید لالیگا باقی نمانده و باشگاه بارسلونا با یک مشکل عجیب رو به رو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

برای اولین بار در اردوی پیش فصل تیم فوتبال بارسلونا، تمام بازیکنان جدید این تیم از جمله روبرت لواندوفسکی، ژول کونده، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن در کنار سایر بازیکنان از جمله عثمان دمبله و سرخی روبرتو که قراردادشان را به تازگی حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ حتی آن دسته از بازیکنان مازادی که به اردوی پیش فصل تیم در آمریکا دعوت نشدند، ساموئل اومتیتی، ریکی پوج، مارتین برایت ویت و نتو به همراه بازیکنان قرضی که به نوکمپ برگشته‌اند، شامل اینیاکی پنیا، میرالم پیانیچ و الکس کویادو، به دیگر بازیکنان ژاوی هرناندس ملحق می‌شوند.

به این ترتیب در مجموع 29 بازیکن در تمرینات تیم حضور خواهند داشت که این برای کاتالان‌ها مشکل‌ساز خواهد شد. طبق قوانین لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، هر تیم برای حضور لالیگا نام حداکثر 25 بازیکن را می‌تواند به سازمان لیگ معرفی کند.

بارسلونا نه تنها باید روی نام 4 تن از بازیکنانش برای شروع فصل جدید لالیگا خط بکشد، بلکه باید درباره سه بازیکن دیگرش که از تیم دوم باشگاه به تیم اول دعوت شدند هم فکری بکند. این سه نفر شامل عبده، آلخاندرو بالده و پابلو توره می‌شوند.

بارسلونا در حالی برای شروع فصل 7 بازیکن مازاد دارد، که از ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستان امسال، 5 بازیکنش را هم به تیم‌های دیگر فروخته یا قرض داده است؛ کلمن لنگله به تاتنهام، اسکار مینگسا به سلتاویگو، فرانسیسکو ترینکائو به اسپورتینگ لیسبون، ری مانای به واتفورد و موسی واگه به اچ‌ان‌کی گوریکای کرواسی.

نکته جالب در مورد وضعیت فعلی بارسایی‌ها این است که با وجود داشتن این تعداد بازیکن مازاد باشگاه هنوز چشم به خرید‌های جدید و جذب بازیکنانی مانند سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو از چلسی و برناردو سیلوا از منچسترسیتی دارد.

در حال حاضر ممفیس دپای، الکس کویادو و فرنکی دیو‌نگ سه بازیکنی هستند که بارسلونا بیشترین تلاش را برای فروش آنها دارد تا از این طریق بخشی از هزینه‌های خرید بازیکنان جدیدش را هم جبران کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها