|

صحبت های وزیر ورزش در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها

وزیر ورزش می‌ گوید زیرساخت‌ های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌ های فوتبال فراهم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

حمید سجادی می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ یکی از موضوعاتی که فدراسیون فوتبال در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر باید برای آن راه‌حلی پیدا کند بحث ورود زنان به استادیوم‌‎های فوتبال است و حمید سجادی وزیر ورزش در آخرین مصاحبه خود به این موضوع پرداخته و توضیحاتی درباره آن ارائه کرده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور بانوان در استادیوم‌ها با شروع لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

برای موضوع نامه فیفا به فدراسیون فوتبال پیگیری کردیم و اعلام شد که فیفا الزامی دراین خصوص برای فدراسیون نگذاشته و برای حضور بانوان در ورزشگاه پیشنهاداتی پیرو نامه‌هاق قبلی شده است.

وی افزود:

در سال گذشته نیز حضور بانوان در ورزشگاه را داشتیم همچون بازی تیم ملی مقابل عراق که شاهد حضور پرشور بانوان بودیم.

وزیر ورزش و جوانان که با سایت رسمی وزارت ورزش گفتگو کرده با اشاره به حادثه ورزشگاه مشهد برای تعدادی از بانوان خاطرنشان کرد:

اتفاقی که در مشهد رخ داد برای هیچ‌کس خوشایند نبود و همان موقع نیز تاسف خود را از وقوع این حادثه اعلام کردیم. زیرساخت لازم برای حضور بانوان در آن دیدار مهیا نبود ولی متاسفانه به دلیل ناهماهنگی صورت گرفته شاهد برخی اتفاقات تلخ بودیم. به عنوان وزیر ورزش و جوانان از همه بانوانی که دوست داشتند در آن بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و نتوانستند عذرخواهی می‌کنم.

سجادی همچنین با اشاره به این موضوع که دولت و وزارت ورزش و جوانان مشکلی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ندارد ادامه داد:

خوشبختانه در هر بازی که لازم بود زیرساخت‌های لازم را فراهم کردیم و با کسب مجوز از نهادهای مربوطه بانوان به ورزشگاه آمدند. دوستان ما در فدراسیون فوتبال درحال بررسی هستند و ما نیز جلسه‌ای گذاشتیم که بتوانیم در این راستا کمک لازم را به فدراسیون فوتبال داشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها