|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال پنجشنبه 13 مرداد؛ بمب در آستانه انفجار!

روزنامه معتبر پرتغالی آبولا مدعی شد که محمد محبی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی استقلال تهران خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محبی یکی از اهداف جدی نقل و انتقالاتی استقلال در این تابستان بوده است. بازیکنی که فصل گذشته راهی سانتاکلارا شد، اما چندان در ترکیب این تیم به کار گرفته نمی‌شد هر چند که محبی در معدود دیدارهایی که برای تیمش به میدان رفت، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از راهبرد معاصر؛ مدیران استقلال بیش از یک ماه است که با همتایان خود در سانتاکلارا در حال مذاکره هستند و حتی طرفین به توافق جدی نیز دست پیدا کردند و تنها موضوع حل نشده بین طرفین، اصرار استقلال به استخدام دائمی محبی بود در حالیکه سانتاکلارا تنها با انتقالی قرضی راضی به جدایی وینگر جوان خود شده بود.

این موضوع باعث شده بود تا مذاکرات طرفین به حالت استندبای درآید و در این بین، تغییرات مدیریتی در سانتاکلارا تمام توافق قبلی را به باد داد به نحوی که پیوستن محبی به استقلال تا آستانه منتفی شدن نیز پیش رفت.

با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.

در همین خصوص نیز روزنامه آبولا با انتشار خبری که برخلاف همیشه منبع آن خود آبولا بوده و به رسانه‌های ایرانی استناد نشده، از حضور محبی در استقلال خبر داده است. آبولا نوشته است: سانتاکلارا برخی از بازیکنان خود را به صورت قرضی از دست خواهد داد. به نقل از منابع آبولا، یکی از آن‌ها محمد محبی است.

آبولا در ادامه نوشته است: این مهاجم ۲۴ ساله که قراردادش تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، به ایران بازخواهد گشت تا برای استقلال قهرمان ایران بازی کند که اکنون مربی این تیم ریکاردو ساپینتو است.

در صورت رسمی شدن انتقال محمد محبی به استقلال، او جانشین امیرحسین حسین زاده خواهد شد تا دست ساپینتو در بخش هجومی بیش از قبل باز شود و سرمربی پرتغالی با در اختیار داشتن عناصر تهاجمی پرتعداد و باکیفیت، لیگ جدید را آغاز کند.

استقلالی‌ها فصل جدید را درحالی آغاز می‌کنند که برای فصل جدید فلسفه مربیگری یک سرمربی پرتغالی بر این تیم حکومت خواهد کرد و حالا استقلال با تمامی بازیکنانش باید خودش را با تفکرات ساپینتو مهیای حضور در میادین ‌کند. این درحالی است که طی روزهای اخیر رسانه‌ها مدام از لیست دوم خروجی در استقلال خبر می‌دهند اما واقعیت این است که از آنجایی که لیست بزرگسالان این تیم هنوز یک جای خالی دیگر دارد، موضوع جدایی بازیکنانی که تا به امروز تیم را همراهی کرده‌اند در هاله‌ای از ابهام باقی‌مانده و هنوز مشخص نیست در این خصوص سرمربی پرتغالی چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

با این تفاسیر اما شواهد و آنهایی که در تمرین استقلال حضوری فعال دارند در این خصوص با جزئیات بیشتری صحبت کرده و اخباری که آنها ارائه می‌دهند با خبرهایی که این روزها در رسانه‌ها منتشر می‌شود ۱۸۰ درجه متفاوت است.

در این روزهای اخیر درحالی خبرهایی از حضور بازیکنانی مانند آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سعید مهری و چند تن دیگر در لیست خروجی ساپینتو منتشر می‌شود که یک منبع آگاه در این خصوص به گفت: «اصلا چنین چیزی وجود ندارد که بازیکنی در لیست خروجی قرار گرفته باشد. تا جایی که می‌دانم سرمربی تیم، همه برایش مهم هستند و او به تمامی ارکان تیم و بازیکنانش نیاز دارد ضمن اینکه او تمام دل و جانش را گذاشته تا با استقلال نتیجه بگیرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد و قهرمانی را تکرار کنیم.»

به نظر می‌رسد با وجود جذب محبی لیست استقلال تکمیل می‌شود و تنها در صورتی که به جز محبی، بازیکن دیگری(احتمالا یک خارجی) در لیست خرید سرمربی استقلال قرار بگیرد، او به اجبار یک بازیکن را از لیست خود خارج خواهد کرد.

استقلالی ها به جز اینکه در حال نهایی کردن انتقال محمد محبی هستند، شایعاتی هم در مورد جدایی چند بازیکن شان هنوز وجود دارد.

آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سعید مهری و حتی آرش رضاوند بازیکنانی هستند که هنوز شایعاتی در مورد جدایی شان از استقلال وجود دارد چرا که این احتمال هست در طول فصل آنها چندان فرصت بازی کردن پیدا نکنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها