|

استقلال و پرسپولیس به دنبال قهرمانی نباشند!

بهنام طاهرزاده بازیکن سابق پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم نقل و انتقالات را خیلی خوب شروع کرد ولی متوقف شدن جذب بازیکن در این تیم طبیعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام طاهرزاده در خصوص شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس خیلی خوب و زود نقل و انتقالات را شروع کرد و براساس نیاز‌هایش تصمیم به جذب بازیکن گرفت. یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته درون دروازه و خط دفاع بود که باشگاه با جذب بیرانوند و پورعلی‌گنجی و گولسیانی ضعف‌هایش در این خطوط را ترمیم کرد. علاوه بر اینها هم بازیکنانی مثل اسماعیلی‌فر و صادقی و رفیعی خط هافبک پرسپولیس را پرقدرت‌تر از گذشته کرد و کمربند میانی تیم هم تقویت شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی ادامه داد:

با وجود اینکه پرسپولیس نقل و انتقالات را خیلی زود و خوب شروع کرد، اما به یک‌باره همه چیز متوقف شد. به عقیده من همه چیز برنامه‌ریزی شده است و مشخص است که تصمیم در جای دیگری گرفته شده است. مگر می‌شود که این همه بازیکن به تیم اضافه شدند و وقتی سرمربی تیم با صراحت می‌گوید تیمم به مهاجم نیاز دارد، کار جذب بازیکن قطع می‌شود و حضور مهاجم خارجی به مشکل می‌خورد و صحبت از مشکلات واریز پول و بالا رفتن قیمت و ... مطرح می‌شود. چطور می‌شود که هر تیمی که تصمیم به جذب بازیکن خارجی می‌گیرد، به راحتی با بازیکن مدنظرش مذاکره می‌کند، به توافق می‌رسد و سریع هم قرارداد امضا می‌کنند، اما وقتی صحبت پرسپولیس مطرح می‌شود مشکل به وجود می‌آید. همه این موارد را که کنار هم می‌گذاریم نشان می‌دهد که نمی‌خواهند پرسپولیس بیش از این تقویت شود و توقف نقل و انتقالات تیم طبیعی نیست.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با تمجید از اقدام گل‌محمدی در خصوص حضور سیدجلال حسینی در کادرفنی، عنوان کرد: ‌

نکته مثبت تغییرات پرسپولیس، عملکرد شجاعانه یحیی گل‌محمدی  در خصوص حضور سیدجلال در کادرفنی است. به هر حال کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس تجربیات ارزشمندی دارد و می‌تواند ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند و در این زمینه کمک زیادی به گل‌محمدی خواهد داشت. نکته مثبت این اتفاق این است که گل‌محمدی همیشه به دستیارانش فرصت رشد داده است. با نگاهی به سرمربیان تیم‌های دیگر نگاه می‌کنیم می‌بینیم که حداقل 2،3 نفر از سرمربیان لیگ برتر پیش از این دستیار گل‌محمدی بودند و ما می‌توانیم تصور کنیم که در آینده نزدیک سیدجلال حسینی را در قامت یک سرمربی بزرگ ببینیم، موضوعی که در شخصیت کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس هم وجود دارد و ما قدرت رهبری او را در بازی‌ها می‌دیدیم.

طاهرزاده با اشاره به حضور دستیاران جدید در کادرفنی پرسپولیس تصریح کرد:

پس از فشارهای بیش‌ از حدی که در فضای مجازی در خصوص دستیاران گل‌محمدی مطرح شد، سرمربی پرسپولیس تغییرات را در کادر فنی شروع کرد و پس از جدایی مطهری و سایر نفرات، می‌بینیم مربیان خوب و کارنامه‌داری به کادرفنی اضافه شدند و باید به آنها زمان بدهیم تا خودشان را در پرسپولیس ثابت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در فاصله 10 روزه تا شروع فصل جدید لیگ، حضور مهاجم خارجی می‌تواند کمکی به پرسپولیس کند؟ گفت:

با توجه به اینکه تیم فصل بدنسازی و تمرینات آماده‌سازی خیلی وقت است شروع شده و ما در آستانه آغاز فصل جدید هستیم، بهترین بازیکن هم اگر الان به تیم اضافه شود زمان می‌برد تا با بازیکنان و کادرفنی تیم هماهنگ شود و عملا ما 6،7 هفته از لیگ را از دست خواهیم داد. پرسپولیس نیاز به مهاجم ششدانگی مثل فرشاد پیوس نیاز دارد که توپ را با یک ضربه وارد دروازه کند. بازیکنانی مثل تمیروف دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کنند، وقتی کار به روزهای آخر کشیده می‌شود انتخاب و جذب مهاجم درجه یک سخت می‌شود، هم زمان هماهنگی و آماده‌سازی بازیکن را از دست دادیم و هم اینکه باید هزینه بیشتری را برای جذب مهاجم بپردازیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه رقابت قهرمانی در فصل آتی شدید است، خاطرنشان کرد:

نظر شخصی من این است که پرسپولیس و استقلال در فصل پیش رو به دنبال قهرمانی نباشند. درست است که علاوه بر سرخابی‌ها، سپاهان، فولاد و تراکتور هزینه‌های زیادی کرده‌اند اما من معتقدم که فصل آینده قهرمان لیگ یک تیم شهرستانی است و من شانس بالایی برای فولاد خوزستان قائل هستم تا با قهرمانی این تیم یک استان دیگر را هم خوشحال کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها