|

یورگن لوکادیا - پرسپولیس؛ هواداران سرکار هستند؟!

فعلا مشخص نیست یورگن لوکادیا همان مهاجم مورد نظر و نهایی باشگاه پرسپولیس است یا خیر.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که هواداران پرسپولیس در انتظار حضور یک مهاجم خارجی در تیمشان هستند، نام یک مهاجم هلندی بیشتر از بقیه به گوش می رسد. به گونه ای که این روزها نام یورگن لوکادیا بیشتر از هر مهاجمی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود و همین موضوع باعث شده این نام به یک معما برای هواداران پرسپولیس تبدیل شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ روز چهارشنبه بود که در طرفداری مطلبی با عنوان "روی اسامی حساب باز نکنید؛ باشگاه پرسپولیس هیچ نام و ملیتی را تایید نمی کند!" تاکید کردیم نمی توان خلاف ادعای برخی رسانه ها هنوز نام و ملیت هیچ مهاجمی را با خیال راحت مطرح کرد اما واقعیت اینجاست که تحرکات مجازی این مهاجم هلندی بر ابهام افزوده است.

برخی معتقدند یورگن لوکادیا بی دلیل اخیرا عکس تخت جمشید را استوری نکرده است. اعتقادی که البته دور از ذهن هم نیست اما از آن جایی که طی چند هفته اخیر دیده ایم تعداد زیادی از بازیکنان پیج باشگاه و حتی مدیر رسانه ای تیم را فالو کرده اند، نمی توان روی این اقدام یورگن لوکادیا هم حساب خاصی باز کرد. به نظر می رسد ایجنت ها به او پرسپولیس را پیشنهاد داده اند. اینکه مذاکره ای هم از جانب باشگاه شده یا نه هنوز مشخص نیست چرا که باشگاه تاکید دارد با چند مهاجم به شکل موازی در حال گفتگو است اما هرچه هست استوری های یورگن لوکادیا در پرواز توجه ها را را جلب کرد و  گمانه زنی هایی را به همراه داشت. جالب این که ترانسفر مارکت هم احتمال حضورش درپرسپولیس را ۵۵ درصد دانسته است!

اما با وجود این موضوع گروهی معتقد هستند او گزینه پرسپولیس نیست و برخی تاکید دارند این همان مهاجمی است که قرار است بعد از تعطیلات به تهران بیاید.

به هرحال تمام داستان یورگن لوکادیا همین است و اتفاق تازه ای رخ نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی