|

هشدار مالک تیم لیدز به بارسا: پول ما را ندهید، پرونده جهانی در انتظارتان است!

رادریزانی مالک باشگاه لیدز به بارسلونا و لاپورتا هشدار داد که اگر پول تا روز دو سپتامبر واریزنشود، از طریق همه جا از بارسا شکایت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا مشکلات مالی وخیمی داشت، اما به هرحال خوان لاپورتا و متئو آلمنی توانستند راهی برای مهیا کردن بودجه موردنظر برای خریدهای تابستانی پیدا کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ گفته می‌شود که آن‌ها با احتساب چهار اهرم مربوط به حقوق تلویزیونی و فروش تقریباً نیمی از استودیو بارسا و همچنین سود سرمایه، چیزی در حدود 868 میلیون یورو درآمد داشته‌اند. این باشگاه که تا ماه پیش در آستانه ورشکستگی قرار داشت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا را در حدود 150 میلیون یورو به خدمت بگیرد و البته بازیکنانی مثل آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه به صورت مجانی به بلوگرانا پیوستند. 

رادریزانی مالک لیدز به The Athletic گفت: "نمی‌دانم پشت پرده چه اتفاقاتی رخ دارد و آن‌ها چطوری توانستند پول به دست بیاورند و این مشکوک است. ببینید من در روز دوم سپتامبر به شما خواهم گفت. اگر آن‌ها نتوانند پول رافینیا را پرداخت کنند، آن وقت درگیر یک پرونده بزرگ جهانی خواهند شد."

لیدز چند هفته قبل با سران چلسی بر سر رافینیا به توافق رسید، اما این وینگر برزیلی اصرار به پیوستن به بارسلونا داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها