|

ممفیس دیپای به شدت نزدیک به یوونتوس

به نظر می رسد یوونتوس از همیشه به جذب دیپای نزدیک‌تر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شانس پوشیدن مجدد پیراهن بارسلونا تقریبا به کلی رنگ باخته و ممفیس دیپای به خوبی می‌داند با آمدن بازیکنان جدید کارش در بارسا تمام شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ از آغاز فصل نقل و انتقالات گمانه‌زنی‌ها در مورد مقصد بعدی او شروع و در این بین نام باشگاه‌های زیادی نیز مطرح شد. تا پیش از این گفته می‌شد بازگشت به لیگ برتر انگلیس محتمل‌ترین اتفاق پیش روی ستاره هلندی است اما در ساعات اخیر یوونتوس به شدت به جذب دیپای نزدیک شده و انتظار می‌رود فصل بعد او را در تورین ببینیم.

دستمزد بیش‌تر برای بازی در ترکیب اصلی

تلاش برای اثبات قابلیت‌ها به پایان می‌رسد، دستمزد بازیکن بالاتر می‌رود، تیم جدیدش او را به عنوان بازیکن ترکیب اصلی می‌شناسد و تجربه زندگی در ایتالیا را هم به سایر تجربیاتش اضافه می‌کند و واقعا چه پیشنهادی بهتر از این می‌تواند ممفیس دیپای را برای یک انتقال متقاعد کند؟ یوونتوس و بارسلونا منتظر تصمیم نهایی خود بازیکن هستند و نشریه اسپورت اسپانیا فاش کرده هر 2 باشگاه برای این انتقال آمادگی دارند. با این حال صحبت‌ها در مورد انتقال قرضی یا دائمی دیپای هنوز بین بارسا و یووه به سرانجام نرسیده است. یوونتوس با مشکلاتی در زمینه قوانین فیرپلی مالی مواجه است که این مطلب می‌تواند ترجیح آن‌ها را به سمت قرض گرفتن بازیکن بارسلونا پیش ببرد. جدایی دیپای از بارسا قطعی به نظر می‌رسد اما با وجود شرایط خوب یووه ظاهرا هنوز خبر رضایت این ستاره برای انتقال به سری‌آ منتشر نشده است. رسانه‌های فوتبالی مدعی‌اند ممفیس در حال بررسی سایر گزینه‌هاست.

خبر پیشنهاد یوونتوس به دیپای را «جانلوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار مشهور ایتالیایی  تایید می‌کند اما کسی به جز «فابریتزیو رومانو» جسارت صحبت کردن صریح در مورد نهایی شدن این انتقال را ندارد. «رومانو» در صفحات مجازی‌اش اعلام کرده تاتنهام در پی به خدمت گرفتن دیپای نیست و یوونتوس بیش از دیگران به جذب این ستاره علاقه‌مند است و حتی قرارداد او هم با یووه 2 ساله خواهد بود. این طور که به نظر می‌رسد احتمالا باید دیپای را فصل بعد شاگرد الگری و ستاره تورین بدانیم. با این وجود هنوز هیچ چیز نهایی نشده و گزینه‌های دیگری هم روی میز مرد هلندی قرار دارد.

لیگ برتر انگلیس؛ علاقه‌ای یک طرفه

دیپای تا مدتی پس از خروج از منچستریونایتد این فرصت را داشت که به این باشگاه و لیگ انگلیس بازگردد اما این اتفاق در بی‌رغبتی 2 طرف برای بازگشت به همکاری رقم نخورد. با این حال در شرایط فعلی هم دیپای می‌تواند نظرش را تغییر دهد و هم منچستریونایتد با توجه به ناکارآمدی تیم مذاکراتش برای جذب بازیکنان شاید بدش نیاید ستاره فصل قبل بارسلونا را به راحتی به اولدترافورد بازگرداند. خبرهای انتقال دیپای به منچستر هرگز از مرز شایعات پا فراتر نگذاشته‌اند.

البته باز هم نمی‌توان از نام این باشگاه در کنار نام دیپای به سادگی عبور کرد. تاتنهام که از مدت‌ها پیش به عنوان مشتری بازیکن بارسلونا مطرح شده بود در این اواخر از حجم این شایعات کاسته و به نظر می‌رسد آنتونیو کونته تیم فصل جدیدش را بسته و نیاز به جذب بازیکن شاخص دیگری ندارد. رومانو تایید می‌کند  پیشنهاد رسمی از طرف تاتنهام ارائه نشده و دیپای شانس چندانی برای پیوستن به سون، کین و ریچارلیسون نخواهد داشت.

این موضوع اما فقط تا زمانی صادق است که هری کین بازیکن سفیدهای لندنی به شمار می‌رود. هنوز هم هستند باشگاه‌های بزرگی که در صورت وجود فرصت مایل به خرید مهاجم اول تیم کونته می‌باشند و در راس شایعات مربوط به فروش او نام بایرن مونیخ قرار دارد. اگر هری کین از تاتنهام جدا شود، آن وقت شاید انتقال دیپای برای این باشگاه یک انتقال جذاب باشد. به جز لیگ برتر انگلیس و سری‌آ خبر پرتکرار دیگری حوالی ستاره هلندی پرسه نمی‌زند و دیپای در نهایت یا سر از جزیره در خواهد آورد و یا مسافر ایتالیا می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها