|

تمجید عجیب امباپه از رئال مادرید!

ستاره پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به انتشار لیست نامزدهای دریافت توپ طلا که نام چند بازیکن رئال در آن به چشم می خورد، گفت: رئال‌، ماشین توپ طلاست.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه پس از اطلاع از لیست ۳۰ نامزد دریافت توپ طلا که وی هم در میان آنها حضور دارد با مجله فرانس فوتبال که از سال ۱۹۵۶ تاکنون هر سال اقدام به معرفی بهترین بازیکن جهان می‌کند، از پیش‌بینی‌های خود درباره مدعیان جایزه توپ طلای ۲۰۲۲ گفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ امباپه در مورد سه نفر برتر از نگاه خود خاطرنشان کرد: سه نفر برتر از نگاه من؟ بنزما، خودم و مانه. کریم ۳۴ ساله است و به تازگی بهترین فصل عمرش را پشت سر گذاشته و لیگ قهرمانانی را برده که در آن تعیین کننده بوده است. اگر او امسال برنده توپ طلا نشود، هرگز نباید توپ طلا را باور کرد.

وی در مورد حضور 6 رئال مادریدی در جمع نامزدهای توپ طلا تصریح کرد: رئال مادرید ماشین توپ طلاست، باید این را پذیرفت. رئال مادرید می‌داند که برای بردن توپ طلا چه کار کند. آنها تقریبا هر سال بقیه را متقاعد می‌کنند که بازیکن آنها مدعی شماره یک است. شاید در ابتدا این مسئله مورد توجه نباشد اما وقتی که هر روز تکرار شود، به خصوص در نزدیکی رای گیری، تاثیر خود را دارد.

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن با تاکید بر اینکه مهم این است که در هر شرایطی ثابت قدم باشی یادآور شد: همچنان مطمئنم که روزی در پاریس این جایزه را می برم. این یک دروغ بزرگ است که فوتبالیست به توپ طلا علاقه ای ندارد زیرا همه ما به آن فکر می کنیم. قبلاً به این که در بین ده نفر برتر باشم راضی بودم اما اکنون می خواهم در میان چهار یا پنج نفر برتر باشم.

توپ طلای فرانس فوتبال در تاریخ ۱۷ اکتبر در مراسمی در شهر پاریس اهدا می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها