|

دادگاه CAS رای نهایی پرونده استراماچونی - استقلال را اعلام کرد

با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به آندره آ استراماچونی محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

بالاخره و بعد از تعویق های چند باره، سرانجام رأی دادگاه CAS درباره پرونده آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال صادر شد و همان رأی که پیش از این توسط فیفا صادر شده بود، مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در میانه های راه لیگ نوزدهم بود که استراماچونی به دلیل عدم دریافت حقوق خود، ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد و پس از آن، تلاش های مدیران باشگاه برای بازگشت این سرمربی بی نتیجه بود و او با طرح شکایتی نزد فیفا، خواستار دریافت تمام مبلغ قراردادش شد.

پس از آن و در آبان سال 99 بود که فیفا با صدور رأی به سود استراماچونی، استقلال را محکوم به پرداخت یک میلیون و 300 هزار یورو کرد که آبی ها با بردن این رأی به دادگاه حکمیت ورزش خواستار کاهش مبلغ مذکور شدند و سرانجام نیز این رأی در دادگاه CAS مورد تأیید قرار گرفت.

باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS و همچنین حق‌الوکاله سنگینی را نیز به وکلای خارجی پرداخت کند.

براساس رای صادر شده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار است و باید دید مدیران فعلی باشگاه، چالشی که از دوره‌های قبلی ایجاد شده را چگونه پشت سر می‌گذارند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه این خبر را تأیید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها