|

توضیحات مهم معاون حقوقی باشگاه استقلال درخصوص رای پرونده استراماچونی

معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد مجموع بدهی به سرمربی ایتالیایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است.

لینک کوتاه کپی شد

فرشید سمیعی درباره اعلام رأی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال اظهار داشت: بعد از صدور رأی فیفا درباره پرونده استراماچونی و محکومیت باشگاه، مدیریت وقت استقلال به دادگاه CAS شکایت و جهت اخذ نتیجه وکلای خارجی استخدام کرد. بعد از انتصاب آقای آجورلو همواره سعی شد در عین حمایت و پشتیبانی از وکلای مربوطه، نظارت و پیگیری لازم صورت گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه حضوری دادگاه حکمیت ورزش که نیاز به حضور تعدادی از شهود بود، متأسفانه مهم‌ترین شاهد استقلال یعنی امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین باشگاه بنا به دلایلی در جلسه آنلاین شرکت نکرد که وکلای خارجی، این موضوع را یکی از چند عامل اصلی عدم نتیجه‌گیری پرونده دانستند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: رأی صادره با محاسبه خسارت تأخیر تأدیه بالغ بر 1.5 میلیون یورو خواهد بود. باشگاه استقلال ضمن کوشش و تلاش برای پرداخت مبلغ محکوم‌ شده، تلاش می‌کند فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را در فرصت باقیمانده به انتها برساند. ان‌شاءالله این‌بار نیز مانند دفعات قبلی، منابع مالی لازم برای عبور از این پرونده با مدیریت و درایت آجورلو تهیه و پرداخت خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها