|

درخواست جدید یحیی از مدیرعامل!

با وجود جذب یورگن لوکادیا ، پرسپولیسِ یحیی در خط حمله باز هم نیاز به بازیکن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

طی ۲ ماه اخیر به شدت  به دنبال مهاجم خارجی بود. بعد از شروع طوفانی در نقل و انتقالات، مدیران پرسپولیس  نتوانستند مهاجمی به ترکیب تیمشان اضافه کنند و یحیی گل محمدی هم شدیدا به این موضوع اعتراض کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ گل محمدی تا لحظات آخر خواهان حضور کاسیانو بود و از باشگاه می خواست تا هر چه زودتر با او قرارداد بسته شود اما بحثهای پزشکی یحیی گل محمدی را هم مردد کرد تا در نهایت پیوستن کاسیانو به پرسپولیس منتفی شود.

 سرمربی پرسپولیس وقتی  ام‌آرآی پای مصدوم این بازیکن را دید و با اینکه گفته می‌شد مصدومیت این بازیکن برزیلی جدی نیست اما در کل ریسک‌هایی که درباره جذب این بازیکن مصدوم وجود داشت باعث شد تا باشگاه و یحیی قید جذب کاسیانو را بزند.

بعد از منتفی شدن حضور کاسیانو در پرسپولیس، یحیی گل محمدی چند گزینه دیگر که اکثر آن ها اهل آمریکای جنوبی بودند را به باشگاه معرفی کرد تا آن ها مذاکرات با این نفرات را آغاز کنند.مذاکراتی که به نتیجه نرسید و فعلا خبری از حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس نیست.

در چند وقت اخیر گزینه های زیادی به مدیران باشگاه پرسپولیس و همچنین کادرفنی این تیم معرفی شدند ولی یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه فقط با چند گزینه مذاکره انجام دادند. بعضی از گزینه های معرفی شده قیمت بالایی داشتند و تعدادی از آن ها  مدت هاست که بازی نکردند و در شرایط مسابقه قرار ندارند. بعضی از گزینه ها هم به دلیل داشتن قرارداد با تیم هایشان و درخواست مبالغ بالا برای رضایتنامه ، حضورشان در پرسپولیس منتفی شد.

در نهایت باشگاه پرسپولیس موفق شد تا یورگن لوکادیای هلندی را به خدمت بگیرد. مهاجم مطرحی که رزومه خوبی دارد و برای حضور در تمرینات پرسپولیس شنبه وارد تهران شد. پرسپولیس در اولین بازی خود در فصل جدید در اصفهان نتوانست از پس ذوب آهن ۱۰ نفره بربیاید و دو امتیاز حساس را در این دیدار از دست داد.

نکته قابل توجه این دیدار این بود که پرسپولیس نتوانست از موقعیت هایی که بدست آورد، به خوبی استفاده کند و نفراتی مثل عبدی و تمیروف که به عنوان مهاجم ثابت و ذخیره به میدان رفتند، هرگز نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

موضوعی که بار دیگر نشان داد پرسپولیس در خط حمله به شدت ضعف دارد و با این وضع کار یحیی و تیمش در ادامه سخت خواهد بود. با وجود جذب لوکادیا که انصافا هم مهاجم خوبی است، پرسپولیس باز هم نیاز به جذب یک مهاجم دیگر دارد.

حتی در دقایق پایانی بازی با ذوب آهن وقتی پرسپولیس رو به ارسال پاس های بلند و سانتر از کناره ها آورد، یحیی گل محمدی که دستش در خط حمله خالی بود، مجبور شد گولسیانی بلند قامت را به خط حمله ببرد و از ضربات سر این مدافع استفاده کند.

لوکادیا مهاجمی تکنیکی و سرعتی است و روی زمین عالی کار می کند، با این حال پرسپولیس برای مواقعی که مثل بازی مقابل ذوب آهن قصد دارد بازی را روی هوا ببرد ، به مهاجمی بلند قامت نیاز دارد.

جذب مهاجم دوم درخواست جدید هواداران پرسپولیس از مدیران این باشگاه است که به سوژه اصلی بحث پرسپولیسی ها در فضای مجازی  بعد از تساوی مقابل ذوب آهن تبدیل شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی