|

واکنش همراه با کنایه تارتار به داوری بازی برابر پرسپولیس

مهدی تارتار به صورت کنایه آمیز به اتفاقات داوری دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

ذوب آهن برای دومین فصل متوالی موفق شد با هدایت مهدی تارتار پرسپولیس را متوقف کند تا یحیی گل‌محمدی دوباره از کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر ناکام بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن که پیش از بازی گفته بود روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد، در اینستاگرام خود با کنایه به صحنه مشکوک پنالتی و همچنین اخراج نادر محمدی نوشت که بازیکنان ذوب آهن نشان دادند که «هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ» آنها را ندارد.

او همچنین این تساوی با یک یار کمتر مقابل پرسپولیس را «شروع کار ذوب آهن» دانست و وعده داد که وضعیت سبزپوشان در هفته‌های آینده بهتر از این نیز می‌شود.

او پس از تشکر از بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش، به بازیکنان پرسپولیس نیز خسته نباشید گفت. روز گذشته پس از پایان بازی، یحیی گل‌محمدی به رختکن ذوب آهن رفته و اقدام متقابلی را انجام داده بود.

متن پست اینستاگرامی سرمربی ذوب‌آهن را می‌خوانید:

"از همه بازیکنان تلاشگر و اعضای کادر زحمتکش بابت نمایش جسورانه‌شان در دیدار هفته اول تشکر میکنم و قدردان حمایت هواداران هستم. فارغ از نتیجه، این نمایشی بود که نشان داد رویکرد ذوب آهن در فصل جدید چطور خواهد بود؛ تلاش تا آخرین لحظه.

شما نشان دادید که هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ ما را نخواهد داشت. هرچند که برای کسب پیروزی وارد زمین شدید اما همین نمایش بی توجه به نتیجه، شایستگی‌تان را به فوتبال ایران نشان داد.

اما این تنها شروع کار است و در ادامه -با تلاش بیشتر- باید بهتر و بهتر شویم. ما در کنار یکدیگر قدرتمند هستیم و تا پایان فصل از باشگاه تا تیم، از کادرفنی تا بازیکنان و از اعضای تیم تا هواداران، باید متحد بمانیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

همچنین لازم می‌دانم به اعضای تیم میهمان خسته نباشید بگویم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها