|

ملوان و استقلال با چند مصدوم و محروم به دیدار هم می روند

تیم ملوان و استقلال در حالی به دیدار هم می روند که سه بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم در اردوی دو تیم حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته دوم این دوره از رقابت‌ها تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ ملوانان در حالی میزبانی از تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارند که تمامی مسئولان گیلان و بندرانزلی در تلاش برای رفع نواقص ورزشگاه تختی و فراهم سازی شرایط میزبانی از لاجوردی پوشان هستند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار مقابل استقلال تهران علی خوش‌کفا و ایمان صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در تیم استقلال تهران احتمال رسیدن صالح حردانی بازیکن آسیب‌دیده استقلالی‌ها به بازی در مقابل ملوان بندر انزلی ضعیف است.

همچنین کاوه رضایی و محمد محبی نیز به دلیل عدم واریز مبلغ مربوط به انتقال آنها به استقلال در حساب باشگاه‌های شارلوای بلژیک و سانتاکلارای پرتغال، قراردادشان ثبت نشده و کارت بازی ندارند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۱۹ روز پنجشنبه سوم شهریور ماه مهمان نساجی مازندران است و استقلال تهران نیز ساعت ۱۹:۳۰ همان روز در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است.

گفتنی است، سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشته و امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، مهدی اجاقی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند و علیرضا یزدانی نیز ناظر داوری بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها