|

دیدا جذاب پرسپولیس با یکی از بهترین تیم های نقل و انتقالات

نگاهی به نقل و انتقالات فولاد، رقیب این هفته پرسپولیس نشان می دهد دست جواد نکونام برای بازی مقابل سرخ های تهرانی کاملا باز است.

لینک کوتاه کپی شد

جدال تیم های پرسپولیس و فولاد در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که تیم جواد نکونام نقل و انتقالات پر و پیمانی داشت. برای فصل جدید 8 بازیکن جدید به لیست فولاد پیوستند و 9 بازیکن نیز از این تیم جدا شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ البته فرشید اسماعیلی هم به فولاد پیوست ولی رباط صلیبی داد و از لیست فولادی ها تا نیم فصل خارج شد.

نگاهی داریم به لیست ورودی ها و خروجی های تیم فوتبال فولاد خوزستان:

لیست ورودی فولاد

احسان پهلوان (از پرسپولیس)، اشکان دژاگه (از الشحانیه قطر)، سعید آقایی (از پرسپولیس)، علی قربانی (از سومقاییت آدربایجان)، کریستوفر نت (از سپاهان)، مجید علیاری (از مس رفسنجان)، محمدرضا غبیشاوی (از نفت آبادان) و وریا غفوری (از استقلال)

لیست خروجی فولاد

احسان مرادیان (به صنعت نفت آبادان)، احمدرضا جلالی (به آلومینیوم اراک)، ساسان حسینی (به پیکان)، سیدمهران موسوی (به آلومینیوم اراک)، سینا مریدی (به صنعت نفت آبادان)، لوسیانو پریرا (به مس رفسنجان)، محمدرضا خلعتبری (مقصد: نامشخص)، محمدرضا عباسی (به تراکتور) و مهران درخشان مهر (به گل گهر سیرجان)

موضوع زمانی جالب می شود که تعداد زیادی از این بازیکنان تازه وارد در همان بازی اول راهی میدان شدند. به گونه ای که احسان پهلوان، سعید آقایی و مجید علیاری نفراتی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی به فولاد آمده و بلافاصله فیکس شدند؛ وریا غفوری، علی قربانی و اشکان دژاگه نیز تازه واردهای فولاد بودند که به عنوان یار تعویضی مقابل نفت آبادان به میدان رفتند.

فولاد در اولین بازی خود در لیگ 22 مقابل نفت آبادان رفت و در دربی خوزستان به مساوی بدون گل رضایت داد. جواد نکونام در این بازی با ترکیب کریستوفر نت، موسی کولیبالی، مهدی شیری (۷۸- مجتبی نجاریان) ،ساسان انصاری (۷۷- علی قربانی)، مجید علیاری، آیاندا پاتوسی (۷۷- اشکان دژاگه)، احمد عبدالله زاده (۷۰- حمید بوحمدان)، محمد آبشک (۷۰- وریا غفوری)، احسان پهلوان، عارف آقاسی، سعید آقایی پا به میدان گذاشت.

به هر روی همان طور که مشخص به نظر می رسد فولاد با مدیریت گرشاسبی نقل و انتقالات موفق اما کم سروصدایی داشت. جواد نکونام و فولاد به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تمام تلاش خود را برای موفقفیت در لیگ قهرمانان به کار گرفته اند و به همین دلیل با چنین یارگیری خود را به عنوان یکی از مدعیان لیگ قهرمانان و حتی لیگ برتر فوتبال ایران معرفی کرده اند.

از سوی دیگر پرسپولیس هم تیم پرستاره ای است و جدال دو تیم به نوعی نبرد ستاره ها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

حالا باید دید با چنین یارگیری، فولادِ نکونام فصل جاری را با چه جایگاهی به اتمام می رساند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی