|

لیونل مسی چند بار اخراج شده؟

لیونل مسی را معمولا بازیکن سربه‌زیری می دانند، ما این ستاره هم چند باری از کوره در رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن بازیکنی است که به طور کلی خیلی کم اخراج شده است و به طور کلی در طول بازی ها از خشونت هایی استفاده نمی کند که منجر به اخراج او شوند اما به هر حال هر بازیکنی در دوران حرفه ای خود ممکن است با کارت قرمز داور روبرو شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ لیونل مسی تاکنون 3 بار از زمین مسابقه اخراج شده است و آخرین باری که اخراج شد به حدود یک سال و نیم قبل بر می گردد. لیونل مسی دو بار در تیم ملی آرژانتین اخراج شده است. او همچنین در بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا و در حالی که بارسا با نتیجه‌ی سه بر دو عقب بود، در دقایق نزدیک به 120، با ضربه‌ای محکم با دست خود به صورت آسیر ویالیبر، از زمین مسابقه اخراج شد. این ماجرای سومین اخراج مسی بود که در واقع آخرین اخراج او تا به امروز است. 

مسی یک بار هم در بازی مقابل شیلی در کوپا آمریکا 2019 اخراج شده است که در آن بازی با گری مدل درگیر شد و به خاطر درگیری از زمین مسابقه اخراج شد. داور بازی هم مسی و هم مدل را اخراج کرد. اخراج دیگر مسی به بازی دوستانه مقابل مجارستان در سال 2005 بر می گردد.

فوق ستاره آرژانتینی تاکنون در پی اس جی اخراج نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها