|

48 ساعت تا انتقال احتمالی آقای گل به پرسپولیس!

پس از موافقت گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس مذاکره با شیخ دیاباته را آغاز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 پس از جذب لوکادیا حالا پرسپولیس به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود است و مذاکره با شیخ دیاباته را پس از موافقت یحیی گل‌محمدی آغاز کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ روز گذشته باشگاه پرسپولیس موفق شد نظر مثبت یحیی گل‌محمدی را جلب کند و پس از آن مذاکره رسمی با مهاجم سابق استقلال آغاز شد و حالا طرفین در حال رایزنی هستند.

مسئول مذاکره با شیخ دیاباته، امیرعلی حسینی، معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس است که در انتقال لوکادیا نیز مذاکرات را پیش برد.

او پس از اعلام شرایط پرسپولیس به دیاباته، قرار است شرایط او را به رضا درویش و محمد محمدی اطلاع بدهد تا باشگاه پرسپولیس موافقت یا مخالفت خود را اعلام کند. با این حال بعید است مشکلی برای این انتقال پیش بیاید.

اگرچه احتمال شکست این مذاکرات وجود دارد اما همین که پس از پیشنهاد چند باره دیاباته به یحیی و رد این بازیکن از سوی سرمربی پرسپولیس، یحیی راضی به انجام مذاکره شده، هواداران پرسپولیس را امیدوار به این انتقال می‌کند.

به این ترتیب مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس منتظر نتایج مذاکرات بین دیاباته و امیرعلی حسینی هستند تا شاید روز شنبه انتقال نهایی شود.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس مذاکره با شرزود تمیروف را انجام می‌دهد تا او از پرسپولیس جدا شود و لیست برای بازیکن خارجی موردنظر باز شود. این موضوع می‌تواند انتقال دیاباته را با پیچیدگی همراه کند.

باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه فرصت دارد تا بازیکن خارجی مدنظر خود را به خدمت بگیرد و پس از آن باید به سراغ بازار بازیکنان آزاد برود.

شیخ دیاباته سابقه آقای گلی در ایران با پیراهن استقلال را دارد و فصل گذشته شاگرد استراماچونی در الغرافه بود.

در صورت انتقال، این مهاجم ۳۴ ساله نوزدهمین بازیکن بزرگسال لیست پرسپولیس خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها