|

پشنهاد خوب چلسی برای جذب اوبامیانگ؛ پول + یک ستاره!

مدیران باشگاه چلسی پیشنهادی را به صورت رسمی برای جذب اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، ارائه داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

چلسی به صورت جدی به دنبال تقویت تیمش پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و اوبامیانگ یکی از اهداف اصلی این باشگاه به حساب می‌آید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مذاکرات برای انتقال این بازیکن به استمفوردبریج از مدتی پیش آغاز شده بود اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که درخواست بالای بارسا برای فروش او ممکن است باعث انصراف چلسی از انجام این انتقال شود. 

گفته می‌شد که بارسا امیدوار است که بتواند این مهاجم را با مبلغی نزدیک به 30 میلیون یورو به فروش برساند اما آبی‌های لندن به هیچ وجه حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای او نبودند. 

حالا اتلتیک مدعی شده است که چلسی پیشنهادی رسمی به ارزش 15 میلیون پوند به علاوه مارکوس آلونسو به بارسا ارائه کرده که ممکن است پاسخ مثبت این باشگاه را به همراه داشته باشد، چراکه آنها علاقه زیادی به این مدافع دارند. 

پیش از این توماس توخل نیز تایید کرده بود که آلونسو قصد دارد چلسی را به مقصد بارسا ترک کند و فرصت معاوضه او با اوبا می‌تواند تا حد زیادی به سود این باشگاه اسپانیایی باشد. 

برخی از رسانه‌های اسپانیایی چند روز قبل مدعی شدند که این کاپیتان سابق آرسنال، تصمیمی برای بازگشت به انگلیس ندارد اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده و او از ایده حضور دوباره در لیگ برتر استقبال می‌کند و آماده است تا بار دیگر با توخل که پیش از این هدایت او در بروسیا دورتموند را برعهده داشت، همکاری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها