|

گزینه اول پرسپولیس در راه استقلال؟!

مذاکرات پرسپولیس با شیخ دیاباته متوقف شده تا این بازیکن به کادر فنی استقلال پیشنهاد شود.

لینک کوتاه کپی شد

شیخ دیاباته یکی از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس برای حضور در خط حمله است اما اخبار حکایت از بن‌بست مذاکرات این بازیکن با سرخپوشان دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بن‌بستی که گفته می‌شود به خاطر پیشنهادهای بالای مالی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران شکل گرفته است. دیاباته ۲ فصل متوالی پیراهن استقلال تهران را به تن کرد و موفق شد در لیگ نوزدهم عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

خبر می‌رسد که دیاباته به مسوولان نقل و انتقالات استقلال نیز معرفی شده است. سابقه حضور این بازیکن در استقلال و درخشش وی با مهدی قایدی موجب شده تا شانس حضور دیاباته در جمع آبی‌پوشان بیش از پرسپولیس باشد. یکی دیگر از دلایل حضور احتمالی دیاباته در استقلال مشکلات پیش‌روی قرارداد کاوه رضایی است.

رضایی با وجود قرارداد داخلی با استقلال تهران هنوز موفق به ثبت رسمی قرارداد خود نشده است و این احتمال وجود دارد که وی از لیست خریدهای این فصل ریکاردو ساپینتو کنار گذاشته شود.

همچنین بازگشت مهدی قایدی به استقلال به انگیزه‌ای برای دیاباته تبدیل شده تا وی بتواند مانند فصل نوزدهم در کنار این بازیکن ریز نقش روزهای باشکوه خود را تکرار کند. قایدی در نخستین بازی خود برای استقلال موفق شد دروازه تیم ملوان را باز کند و یک پنالتی را هم برای استقلال گرفت. استقلال تهران در حالی میهمان ملوان بود، بازی را با نتیجه سه بر یک برنده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها