|

مهاجم بارسلونا در یک‌ قدمی چلسی

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گلزن و گابنی بارسلونا در آستانه انتقال به تیم چلسی قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پس از اینکه تیمش شروع ضعیفی در این فصل داشته و دیروز شکست تلخ 3-0 را در خانه لیدزیونایتد تجربه کرد، مدعی شد این تیم به شدت به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و تقویت دیگر خطوط در اولویت بعدی مدیران باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد  دو باشگاه چلسی و بارسلونا بر سر انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ با قراردادی به ارزش 18 میلیون پوند به اضافه چهار میلیون پاداش رسیده اند و این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

البته خود اوبامیانگ در ابتدا تمایلی به ترک بارسلونا و بازگشت به لیگ برتر نداشت، اما به نظر می رسد در صورت انتقال به چلسی، دستمزد این بازیکن تقریبا دو برابر خواهد شد. همچنین این ستاره 33 ساله احتمالا در این فصل جای ثابتی در ترکیب بارسلونا نداشت، اما چلسی به جذب یک مهاجم جدید نیاز مبرمی دارد و حتی ممکن است اوبامیانگ همین هفته بعد در بین 11 مرد منتخب توماس توخل قرار گیرد.

این مهاجم باتجربه در دوران کوتاه مدت حضورش در نوکمپ به این تیم کمک کرد تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد. اوبامیانگ همچنین در نیم فصل 13 بار موفق به گلزنی شد و دو بار در ال کلاسیکو دروازه رئال مادرید را باز کرد. بدین ترتیب او بعد از شش ماه و با ثبت خاطراتی بسیار خوب، دوباره به لندن بازگشته و این بار لباس چلسی را به تن می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها