|

(ویدیو) خلاصه بازی منچستریونایتد 2-1 لیورپول؛ شیاطین‌ سرخ آرام گرفتند!

منچستر در حساس‌ ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین و حساس‌ترین دیدار از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در حالی به مصاف لیورپول رفت که سال‌های اخیر مقابل رقیب دیرینه ناکام بود و طلسم ناکامی را با برد ۲-۱ شکست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در حالی که تن‌هاخ از ابتدا رونالدو و مگوایر را در ترکیب یونایتد قرار نداد، تیمش شروع بهتری داشت و بعد از این که الانگا موقعیت خوبش را به تیر دروازه کوبید، دقیقه ۱۶ سانچو گل نخست بازی را برای شیاطین‌سرخ به ثمر رساند. اما به تدریج لیورپول پیش آمد و چند موقعیت هم خلق کرد، اما نیمه نخست در گلزنی ناکام بودند.

نیمه دوم در حالی که لیورپول هجومی شروع کرده بود تا گل خورده را جبران کند، در ضدحمله‌ای سریع رشفورد دقیقه ۵۳ گل دوم شیاطین‌سرخ را زد تا کار شاگردان کلوپ سخت‌تر شود. با این حال تلاش لیورپولی‌ها دقیقه ۸۱ با گلزنی صلاح نتیجه داد، ولی این یک گل برای جبران شکست کافی نبود.

به این ترتیب بعد از ۸ بازی متوالی، لیورپول سرانجام به منچستریونایتد باخت. ضمن این که نوار شکست‌ناپذیری لیورپول در لیگ برتر بعد از ۲۱ بازی پاره شد. با این برد منچستریونایتد ۳ امتیازی شد و در رده چهاردهم ایستاد. لیورپول هم با ۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها