|

سه خبر مهم از نقل و انتقالات پرسپولیس سه شنبه 1 شهریور

شیخ دیاباته پس از توافق با تیم پرسپولیس حاضر به امضای قرارداد با این باشگاه نشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

سرخ‌ها بعد از جذب لوکادیای هلندی به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی دیگر هم بودند و گزینه اصلی آنها هم شیخ دیاباته بود. در این خصوص پرسپولیس قرارداد شرزود تمیروف را فسخ کرد تا جا برای دیاباته باز شود اما انتقال دیاباته نهایی نشد تا پرسپولیس یک سهمیه خارجی برای جذب بازیکن داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ هر چند توافق مالی با مهاجم سابق استقلال انجام شد اما این بازیکن به یکباره اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند قراردادی با سرخ‌ها امضا کند.

در این بین مدیریت باشگاه صحبت نهایی را با مهاجم سابق استقلال انجام داد و دیاباته از پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت خواست تا بعد از جلب رضایت همسرش برای زندگی در ایران به پرسپولیس پاسخ نهایی را بدهد.

باید منتظر ماند و دید آیا در نهایت این بازیکن به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت یا اینکه سرخپوش شدن او برای همیشه منتفی خواهد شد.

بعد از چند وقت گمانه‌زنی در نهایت شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا بعد از یک دوره ناکام در این تیم راهی تیم جدیدش شود.

مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با تمیروف برای فسخ قرارداد بیشتر از پنج ساعت به طول انجامید؛ چراکه این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش درخواست‌هایی داشتند که اجابت برخی از آنها برای مسئولان پرسپولیس امکان‌پذیر نبود، اما درنهایت با پرداخت مبلغی، این قرارداد فسخ شد.

تمیروف برای فسخ قرارداد با پرسپولیس علاوه بر گرفتن طلبش از فصل گذشته، حدود دو ماه حقوق خود را دریافت کرد که این رقم چیزی در حدود ۵۰ هزار دلار می‌شد.

درباره آینده تمیروف گفته می‌شود که او به احتمال فراوان به تیم ذوب‌آهن اصفهان منتقل می‌شود تا فوتبال خود را زیرنظر مهدی تارتار ادامه دهد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از این هم خواستار خرید کاوه رضایی شده بود. این مهاجم استقلالی  رابطه بسیار مطلوبی با یحیی گل محمدی داشته و با سرمربی پرسپولیس رفت و آمد خانوادگی دارد اما برای بازگشت به جمع آبی‌ها به ایران آمده است.

گرچه کاوه رضایی در سال‌های اخیر نزول کرده و دیگر خبری از گلزنی‌هایش در لیگ بلژیک نیست ولی هنوز هم پیشنهادات خوبی دارد که یکی از آنها یحیی گل محمدی است. رضایی که برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به استقلال برگشته حالا با دردسر بزرگی روبرو شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها