|

پدیده تیم ملی به جام جهانی می‌ رسد؟

میزان دوری اللهیار صیادمنش ستاره هال سیتی از میادین فوتبال هنوز مشخص نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

حتما در جریان اتفاق تلخی که برای اللهیار در بازی هال سیتی و برنلی رخ داد هستید. مصدومیت او از ناحیه همسترینگ باعث شد که به گفته سرمربی هال سیتی، او بین 4 تا 6 هفته دور از میادین باشد منتهی دیروز یک رسانه انگلیسی مدعی شد میزان مصدومیت این بازیکن بیش از 3 ماه است و به همین خاطر با این خبر صیادمنش به احتمال زیاد جام جهانی را از دست می دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ صیادمنش که برای بررسی میزان مصدومیت خود به یک پزشک متخصص در لندن مراجعه کرده است، در یک مصاحبه، درباره آخرین وضعیتش گفته است: " دو راه برای درمان این مصدومیت پیش روی من وجود دارد. یا باید ناحیه پاره شده همسترینگم را جراحی کنم که قطعاً به جام جهانی نخواهم رسید اما به طور قطع سلامتی کاملم را به دست می‌آورم و می‌توانم در ادامه با سلامتی کامل به فوتبال ادامه بدهم، اما پزشکی که مرا معاینه کرد، گفت که اگر پایم را جراحی نکنم ظرف مدت ۷۰ روز می‌توانم به میادین برگردم و حتی به جام جهانی هم برسم ولی این خطر برایم وجود دارد که با فشار دوباره بر روی ناحیه آسیب دیده در آینده مشکل بیشتری برایم به وجود بیاید."

علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی هم امروز در یک مصاحبه تلویزیونی، درباره آخرین وضعیت صیادمنش توضیح کاملی داد و گفت:" ناحیه مصدومیت همسترینگ است و میزان مصدومیت هم گرید 2 تا 3 است و طبعا زیر 8 هفته نمی‌تواند به شرایط مسابقه برگردد. اگر مصدومیت در ناحیه بالک عضله یا همان تنه عضله باشد همان 8 هفته زمان لازم خواهد بود اما اگر مصدومیت از ناحیه تاندون باشد جایی که عضله روی تاندون می‌چسبد احتمال دارد این زمان بیشتر شود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها