|

استقلال بار دیگر علیه تلویزیون!

باشگاه استقلال بار دیگر اعلام کرده اجازه حضور دوربین‌ های فیلمبرداری را نخواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال عزمش را جزم کرده هرطور شده بخشی از ماجرای حق پخش تلویزیونی را به سود خود کند. این باشگاه که در دیدار هفته نخست برابر سپاهان خواسته بود تا به غیر از دوربین‌های پخش زنده، هیچ دوربین دیگری از برنامه‌های ورزشی از جمله فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی و ... به ورزشگاه نیاید، به تازگی برای بازی پیش رو هم چنین قصدی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ استقلال اعتقاد دارد در ماجرای حق پخش، صداوسیما پول باشگاه‌ها را نمی‌دهد و از طرفی به غیر از پخش زنده، از پخش غیرزنده بازی‌های این تیم در برنامه‌های مختلف درآمدزایی می‌کند. این تیم حالا باید فردا در هفته سوم و در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان برود و از همین حالا اعلام کرده اجازه ورود به دوربین‌های فیلمبرداری تلویزیون را نخواهد داد. در بخشی از اطلاعیه‌ای که باشگاه استقلال درباره برنامه نشست خبری پیش از بازی استقلال و مس کرمان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر منتشر کرده چنین امده است:

سرمربی محترم تیم مس کرمان

ساعت ۲۰

سرمربی محترم تیم استقلال

ساعت ۲۰:۳۰

زمان: چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱

مکان: هتل المپیک

در این نشست خبری مانند بازی با سپاهان و جهت حفظ حقوق باشگاه استقلال، امکان حضور دوربین‌های تلویزیونی و همین طور تصویربرداری توسط سایر رسانه‌ها وجود ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها