|

مهدی تاج رد صلاحیت شده است؟

پیش از این عنوان شده صلاحیت مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال حاصل نشده، اما موضوع روی دیگری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران قرار است روز هشتم شهریورماه برگزار شود. میرشاد ماجدی، سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و البته عزیز محمدی، عضو سابق فدراسیون فوتبال که مسئولیت برگزاری رقابت‌های لیگ را به عهده داشت سه کاندیدای نهایی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  فرارو؛ این نفرات در شرایطی ۵ امضای اولیه که شرط نام نویسی بود را کسب کردند که حالا عنوان شده صلاحیت قضایی دو نفر از این کاندیدا‌ها حاصل شده و یک نفر از آن‌ها که مهدی تاج است، مورد تایید قرار نگرفته است. ایرادی که این خبر دارد این است که مهدی تاج رد صلاحیت نشده است!

در واقع اخبار به شکل متفاوتی منتشر شده است؛ صلاحیت مهدی تاج هنوز مورد تایید قرار نگرفته، ولی هنوز خبری مبنی بر رد صلاحیت قطعی او هم منتشر نشده است! به عبارت ساده تر، تا زمانی که به طور رسمی نامه عدم صلاحیت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال نرود، نمی‌شود او را از چرخه انتخابات خارج کرد. کما اینکه همین حالا خبر رسیده او و مجموعه موردنظرش در تلاش برای برطرف کردن ایرادات قضایی و ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال هستند. مورد مشخص اینکه مهدی تاج هنوز شانس ورود به انتخابات را دارد به شرط آنکه در موعد مقرر بتواند ایرادات قضایی که از او گرفته شده را برطرف کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی