|

در هفته سوم لیگ چشمتان به این 4 ستاره باشد!

ستاره های شاغل در لیگ برتر امیدوارند بتوانند در هفته سوم رقابت‌ های لیگ برتر موفق به گلزنی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

در 2 هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، چهره‌هایی چون مهدی قایدی، لوسیانو پریرا، محمد عباس‌زاده و مانوئل فرناندز خیلی زود توانستند عدد صفر مقابل گل‌های زده خود را پاک کنند و موفق به گلزنی برای تیم‌های خود شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ در مقابل برخی ستارگان همچنان ناکام مانده و در تلاش هستند تا در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، اولین گل خود در فصل جدید رقابت‌ها را به‌ثمر برسانند.

طلسم 5 ماهه «شهریار» می‌شکند؟

شهریار مغانلو با توجه به عدم جذب مهاجم از سوی مدیران باشگاه سپاهان، امید اول گلزنی طلایی‌پوشان اصفهانی است و در ترکیب اصلی سپاهان در لیگ بیست‌ودوم به میدان می‌رود. مغانلو در هر دو مسابقه ابتدایی طلایی‌پوشان در فصل جدید لیگ برتر، به صورت کامل حضور داشت و در مصاف با نساجی توانست در نقش گل‌ساز بدرخشد و سازنده گل نخست شاگردان مورایس در مقابل نساجی بود و مانوئل فرناندز را در موقعیت گلزنی قرار داد.

مغانلو که آخرین‌بار در هفته بیست‌وچهارم فصل گذشته لیگ برتر موفق به گلزنی شده، حالا به‌دنبال آن است تا طلسم 5 ماهه خود را بشکند و در دیدار حساس سپاهان در مقابل گل‌گهر در سیرجان موفق به گلزنی شود و اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر برساند.

«لوکادیا» نیامده طلسم‌شکنی می‌کند؟

مهاجم هلندی پرسپولیس که یکی از شاخص‌ترین چهره‌های نقل‌وانتقالات تابستانی بود، بعد از غیبت در مصاف با فولاد خوزستان، آماده حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در هفته سوم لیگ برتر است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته سوم در اراک میهمان آلومینیوم هستند و احتمالاً سرمربی باتجربه پرسپولیس به یورگن لوکادیا از ابتدا میدان خواهد داد.

لوکادیا در شرایطی به ترکیب پرسپولیس اضافه می‌شود و اولین بازی خود در لیگ ایران را انجام خواهد داد که سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند و مهاجم هلندی پرسپولیس این فرصت را دارد تا هم نخستین گل خود در لیگ ایران را به‌ثمر برساند و هم طلسم گل‌نزدن‌های پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم را بشکند.

«محبی» دوباره در ورزشگاه آزادی؛ پایان چشم‌انتظار 16 ماهه؟

محمد محبی وینگر جوان استقلال که عملکرد خوبی را از خود در دیدار با ملوان به جای گذاشت، با درخشش سنگربان انزلی‌چی‌ها مواجه شد و نتوانست اولین گل خود را در لباس استقلال در اولین حضورش در ترکیب آبی‌پوشان رقم بزند. محبی که آمادگی بالایی را از خود نشان داد، این فرصت را دارد تا در دیدار هفته سوم هم در ترکیب آبی‌ها در مصاف با مس کرمان به میدان برود و برای رسیدن به اولین گل خود در لباس استقلال تلاش کند.

محبی آخرین‌بار در ورزشگاه آزادی و در مصاف سپاهان - پرسپولیس در لیگ بیستم موفق به گلزنی شده بود و حالا بعد از 16 ماه امیدوار است بتواند مجدداً در لیگ ایران گل بزند و این‌بار در لباس استقلال و در مقابل هواداران آبی‌پوش بدرخشد و دروازه مس کرمان را باز کند تا اولین گل او در بازگشت دوباره به لیگ ایران به‌ثبت برسد.

موتور آقای گل لیگ بیست‌ویکم روشن می‌شود؟

گادوین منشا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران در لیگ بیست‌ودوم هنوز نتوانسته در نقش گلزن بدرخشد. منشا که در فصل جدید، لوسیانو پریرا را در خط حمله در کنار خود می‌بیند، در 2 مسابقه ابتدایی مس رفسنجان در لیگ بیست‌ودوم، تلاش زیادی داشت تا بتواند به اولین گل خود در فصل جدید رقابت‌ها دست پیدا کند اما تلاش‌های مهاجم نیجریه‌ای مثمرثمر نبود و او ناکام در گلزنی مانده است.

منشا فصل گذشته در لباس مس رفسنجان، اولین گل خود را در هفته سوم به‌ثمر رساند و امیدوار است در فصل جدید هم طلسم گل‌ نزدن‌هایش در هفته سوم و در دیدار مس رفسنجان  مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکسته شود تا ستاره نیجریه‌ای مجدداً در مسیر رسیدن به کفش طلای فوتبال ایران قدم بردارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها