|

(عکس) شاه ماهی استقلال گرانترین بازیکن لیگ ایران؟

انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال توانست در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، مهدی قایدی را از شباب الاهلی به خدمت بگیرد. انتقالی قرضی که گفته می شود بندی برای دائمی کردن آن در تفاهم نامه با تیم اماراتی وجود ندارد و اکنون هزینه های آن نیز توسط آبی ها منتشر شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در نامه ای که توسط مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال خطاب به خانم زارع مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه منتشر شده، مشخص گردید که آبی ها برای حضور مهدی قایدی در این تیم، 850 هزار یورو به خود بازیکن و 250 هزار یورو نیز به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کرده اند که جمع آن عددی حدودا 32 میلیارد تومان را نشان می دهد.

در این نامه ذکر شده است که استقلال در مرداد سال قبل برای فروش قایدی به شباب الاهلی، درآمدی 47 میلیارد و 600 میلیون تومانی داشته است. که این مبلغ به عنوان درآمد قطعی آبی ها از این انتقال در صورت های مالی درج شده است.

لوکادیا و قایدی گران‌ترین بازیکنان لیگ بیست و دوم خواهند بود. البته چنانچه هزینه 1 میلیون دلاری که از سوی درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب مهاجم هلندی ملاک قرار دهیم، مهدی قایدی به گرانترین بازیکن امسال فوتبال ایران تبدیل خواهد شد چرا که او علاوه بر دستمزد 850 هزار یورویی، مبلغ 250 هزار یورو نیز بابت پرداخت رضایت نامه به شباب الاهلی هزینه در پی داشته است. بازیکنی که تأثیرگذاری خود را در همان بازی نخست نشان داد و باید دید در پایان فصل عملکرد او چگونه خواهد بود.

قایدی پس از بازگشت به استقلال، در همان بازی نخست برابر ملوان و در دقایق اندکی که به میدان رفت، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد تا روی کسب سه امتیاز تیمش در انزلی، نقش اصلی را ایفا کرده باشد.

حالا و با اعلام هزینه اعلام شده از انتقال این بازیکن و با نرخ امروز بازار ارز، قایدی کمی بیش از 24 میلیارد تومان برای یک فصل از استقلال درآمد کسب می کند که می تواند او را در کنار لوکادیا به گران ترین بازیکنان امسال لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها