|

(عکس) استوری تامل برانگیز شیخ دیاباته اونم با لباس قرمز!

به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ باشگاه پرسپولیس پس از انجام مذاکرات متوالی با شیخ دیاباته آماده امضای قرارداد با مهاجم اهل مالی بود تا اینکه مهاجم پیشین الغرافه قطر و استقلال تهران تغییر ناگهانی در تصمیم خود داشت.

این موضوع هواداران پرسپولیس را نسبت به عدم پیوستن به پرسپولیس نگران کرد به ویژه اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد تمیروف دیگر مهاجم خارجی خود را فسخ کرد.

دیاباته امروز سه شنبه با انتشار تصویر و پیامی از خود، تاکید کرد که به دلیل مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

1309088_727

در این پیام که با تصویری از دیاباته با پیراهن قرمز هم وجود دارد، آمده است: «هواداران عزیز ایرانی؛ از پیام و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.»

این در حالی است که پرسپولیس در خط حمله خود به یک بازیکن جدید نیاز دارد. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی هنوز آمادگی کامل را پیدا نکرده است و مهدی عبدی دیگر مهاجم پرسپولیس هم نتوانسته به انتظارات پاسخ مثبت بدهد. از سوی دیگر، حامد پاکدل هم در بازی قبلی پرسپولیس به صورت تعویضی وارد زمین شد.

پیش از این گفته می‌شد دیاباته که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد، با پرسپولیس به توافق رسیده، اما چرخش ناگهانی او و موکول کردن تصمیم گیری به روز‌های آینده از سوی این مهاجم اتفاق عجیب و مبهمی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها