|

تشکیل زوج خطرناک لوکادیا - دیاباته در پرسپولیس شدنی است؟

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد تمیروف، با شیخ دیاباته وارد مذاکره شدند.

لینک کوتاه کپی شد
1

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نمایش ضعیف مهاجمان تیمش در دو هفته آغازین رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، از مدیران باشگاه خواست تا در کنار جذب یورگن لوکادیا که احتمالاً از هفته سوم در دسترس کادرفنی خواهد بود، به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی هم باشند و در این راستا، شرزود تمیروف که از ابتدای فصل در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار داشت، قراردادش را با سرخ‌پوشان پایتخت فسخ کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360؛ مدیران پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد تمیروف، با شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال وارد مذاکره شدند و در شرایطی که انتظار می‌رفت به سرعت از دیاباته به عنوان جانشین تمیروف در فهرست پرسپولیس پرده‌برداری شود، اما مهاجم مالیایی در آخرین دور از مذاکرات به درخواست سرخ‌پوشان پایتخت پاسخ منفی داد تا جذب دومین مهاجم خارجی برای پرسپولیس با ابهام و تردید مواجه شود.

برنامه «یحیی» در نقل‌وانتقالات را کامل محقق می‌کنیم

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به روند جذب دومین مهاجم خارجی، مذاکرات را در حال انجام دانست و گفت: «مذاکرات در حال انجام است و در هماهنگی با هیئت مدیره و سرمربی پیش می‌رود. آن‌چه مسلم است این‌که با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل‌وانتقالات به صورت کامل محقق شود».

با این شرایط در بلندمدت ضربه می‌خوریم!

مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت درباره چرایی عدم امضای قرارداد با شیخ دیاباته، موضوع دخالت برخی دلالان در فضای مجازی را مطرح کرده و توضیح داد: «می‌خواهم با هواداران راحت صحبت کنم. واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند».

درویش در تکمیل صحبت‌های خود پیرامون عدم جذب احتمالی دیاباته گفت: «این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد. ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم، نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، چون در بلندمدت قطعا ضربه می‌زند و اهداف هم محقق نمی‌شود ولی حتما برنامه خود برای حضور مهاجم جدید را عملی می‌کنیم و کارها طبق روال پیش می‌رود».

دومین مهاجم خارجی پرسپولیس به هفته چهارم می‌رسد؟

پرسپولیس در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جمعه‌شب در اراک میهمان آلومینیوم است که با توجه به روند مذاکرات سرخ‌پوشان برای جذب دومین مهاجم خارجی، بی‌شک استفاده از خرید احتمالی پرسپولیسی‌ها در دیدار جمعه‌شب محال بوده و تنها این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی از یورگن لوکادیا در ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس امیدوار است که تا دیدار هفته چهارم سرخ‌پوشان مقابل صنعت‌نفت، فرآیند جذب دومین مهاجم خارجی هم به پایان برسد تا او با فراغ خاطر بتواند ترکیب مورد علاقه‌اش را با حضور دو مهاجم خارجی چینش کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها