|

صحبت های مهم مدیرعامل استقلال در رابطه با حق پخش و پادوانی!

مدیرعامل استقلال می‌ گوید برای وصول حق پخش تلویزیونی یک گام عقب هم نمی رود.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی آجورلو درباره بازگشایی نماد استقلال در بازار پایه فرابورس اظهار کرد: منصفانه بگویم اگر آقای قربانزاده نبود این انقاق رخ نمی‌داد. او قرارداد عملیاتی تاسیس کرد و ۷ الی ۸ ماه تلاش انجام شد. اتفاق بزرگی رخ داد و مبارک اهالی فوتبال باشد. امروز دو باشگاه بزرگ شفاف هستند و مردم از طریق بورس می‌توانند سهام باشگاه را بخرند. اگر شجاعت این تصمیم نبود مشکلات پا برجا می‌ماند. امروز ما فاتح دو قله فتح شده در بورس هستم و این آغازی برای ۳۰ میلیون نفر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ او ادامه داد: ما در میدانی وارد شدیم که شاید کم‌تر مدیری چنین اقدامی می‌کرد. در ۱۶ تیم، ما دو باشگاه اطلاعات خودمان را افشا کردیم. اصلاح را باید از خودمان شروع کنیم. برخی می‌گویند این چرا گران و آن چرا ارزان است؟ خوب بازار همین است. ما در ۵ سال آینده ثروتمندتر خواهیم بود و می‌توانیم بازیکنان بهتری بخریم. فوتبال حرفه‌ای همین است.

وی با بیان این که نمی‌شود ۱۰۰۰ صفحه گزارش برای AFC بفرستیم و راستگو نباشیم؟ خاطرنشان کرد: همه تشیع به صداقت است. ما نباید حرفی غیرواقعی بزنیم. به اولین شخص اجرایی کشور، آقای رئیسی تبریک می‌گویم. با موافقت ایشان وزیر اقتصاد، ورزش و دادگستری تصمیم گرفتند در این اقدام انجام شود. مهم‌ترین اتفاقات در تصمیم‌سازی‌ها است. مسئولانی که ما را قضاوت می‌کنید، ما امروز در دو مسیر حرکت می‌کنیم. مسیر فوتبال حرفه‌ای، مسیر ما است.

آجورلو با تاکید بر این که یکی‌ از ارکان مهم فوتبال حق پخش است، تصریح کرد: مگر می‌شود ورزشگاه را اجاره کنیم و دوربین خودمان را راه ندهند؟ ما که با پخش زنده مشکلی نداریم اما مالک محتوای تولیدی فوتبال پرسپولیس و استقلال است. صداوسیما برای برنامه خاله شادونه چقدر هزینه می‌کند؟ وقتی ما برای صداوسیما ساعت‌ها برنامه تولید می‌کنیم، آیا مالکان این باشگاه‌ها حقی ندارند؟ تا دیروز می‌گفتند باشگاه دولتی است اما الان که این‌طور نیست. ۳۰۰ هزار نفر حق‌الناس مطرح است. هر زمانی شورای امنیت ملی تصمیمی گرفت ما تابع هستیم. ما را در تلویزیون مسخره می‌کنند که چرا زمین‌تان این‌گونه است؟ خب پول‌مان را بدهید. گرفتن حق ضد نظام است؟ من ضد نظام فاسد مالی هستم که شکل گرفته است. من مردم را در مقابل نظام قرار نمی‌دهم، ما همه نظام هستیم. ما به احترام صداوسیما می‌گوییم بازی زنده را پخش کنید، اما برنامه تولیدی چه؟ اسپانسر خودتان را پخش می‌کنید اما اسپانسر استقلال را پخش نمی‌کنید؟ این حق مردم است.

وی ادامه داد: ما یک قدم از انقلابی‌گری عقب نمی‌نشینیم. زندگی جهادی من می‌خواهم به شهادت ختم شود. من آمده‌ام برای حق مردم یقه پاره کنم. ما خود نظام هستیم و انقلابی هستیم. ما نماز می‌خوانیم، چرا می‌گویید من ضد نظام هستم؟ صداوسیما جمهوری اسلامی همه ما است اما حقم را می‌گیرم. ۱۰۰۰ میلیارد ما در آن‌جا گیر است. ۹ میلیون دلار پول پادوانی را از کجا بیاورم؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها