|

استقلال و یک تازه‌وارد دیگر؛ ناشناخته تر از بقیه با کلی انگیزه

استقلال در حالی امروز به مصاف مس کرمان می رود که هفته گذشته نیز با ملوان، دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر دیدار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان ساپینتو بعد از شکست مقابل سپاهان در هفته اول، دیدار هفته دوم خود را مقابل ملوان بندر انزلی برگزار کرده و موفق شدند این تیم تازه لیگ برتری شده را با نتیجه سه بر یک شکست دهند. آنها امروز در چارچوب هفته سوم با دیگر تیم تازه وارد لیگ دیدار خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ مس کرمان پایین تر از ملوان و با کسب رتبه دوم لیگ دسته اول ۰۱-۱۴۰۰ جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. شاگردان حسین خانی مثل حریف امروز خود، فصل را با شکست (مقابل نفت MIS) شروع کردند ولی در هفته دوم جبران کرده و برابر پیکان به یک برد شیرین دست یافتند.

دیدار استقلال و مس کرمان امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی شروع می شود و آبی های پایتخت برای اینکه در قامت مدافع عنوان قهرمانی، جایگاه و اقتدار خود را حفظ کنند به پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی دارند.

رویارویی با تیم های تازه وارد هم می تواند یک مزیت باشد و هم خطرساز! استقلال در بازی با ملوان در انزلی شاگردان مازیار زارع را که هنوز با شرایط لیگ برتر وفق پیدا نکردند را شکست داد و امیدوار است که چنین شرایطی را در مقابل مس کرمان هم داشته باشد؛ البته نباید از بعد دیگر موضوع نیز غافل شویم که شناخت از تیم های تازه وارد در هفته های نخست بسیار پایین است و همین می تواند خطرساز و باعث غافلگیری شود. ضمن اینکه نارنجی های کرمان اینک سرشار از انگیزه هستند تا در ورزشگاه آزادی، خودی نشان دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها