|

استاماچونی پنجره نقل و انتقالات استقلال را می بندد؟

استقلالی‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا رضایت استرا بر سر تقسیط مطالبات را از وی بگیرند که با مخالفت دوباره این سرمربی مواجه شدند

لینک کوتاه کپی شد

پس از کش‌وقوس‌های زیاد هفته گذشته دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رای فیفا درمورد پرونده استراماچونی را تایید کرد که براساس آن باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه‌بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS را هم پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ براساس رای صادرشده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک‌میلیون و چهارصد هزار دلار است و باشگاه استقلال از زمان اعلام رای، ۳۰ روز فرصت دارد تا این پول را پرداخت کند، بنابراین استقلالی‌ها تا ۱۹ شهریور این فرصت را خواهند داشت تا با تسویه‌حساب با این سرمربی ایتالیایی جلوی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و تبعات بعدی را بگیرند‌.

در این خصوص شنیده می‌شود استقلالی‌ها بعد از اعلام رای، تمام تلاش خود را به کار بستند تا رضایت استرا بر سر تقسیط مطالبات را از وی بگیرند که با مخالفت دوباره این سرمربی مواجه شدند و قرار شد در روزهای آینده مطالبات وی به صورت یک‌جا پرداخت شود. این مربی از همان ابتدا هم پیشنهاد تقسیط مطالباتش را نپذیرفته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها