|

لیونل مسی به خانه برمی‌گردد؟!

امشب قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و همه در انتظار شروع این مراسم هستند.

لینک کوتاه کپی شد

 

از دو هفته دیگر هیجان فوتبال در اروپا به اوج خود می رسد. به زودی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به صورت فشرده آغاز شده و تا پیش از شروع جام جهانی نیز تمام خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مطابق سال های اخیر، سید اول به قهرمان های لیگ های معتبر اروپا در فصل گذشته، فاتحان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا اختصاص یافته است. هیچ تیمی در مرحله گروهی قادر نیست در مقابل تیمی از کشور خودش قرار بگیرد و البته بر اساس تصمیم کمیته یوفا، تیم های روسی و اوکراین حداقل در این مرحله با یکدیگر مواجه نخواهند شد.

سید یک: رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن‌مونیخ، فرانکفورت، میلان، پاری سن ‌ژرمن، پورتو، آژاکس

سید دو: بارسلونا، یوونتوس، لیورپول، چلسی، اتلتیکو مادرید، تاتنهام، سویا، لایپزیش 

سید سوم: اینتر، ناپولی، دورتموند، بایرلورکوزن، سالزبورگ، شاختار دونتسک، اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا

سید چهار: سلتیک، مارسی، کلاب ‌بروژ، مکابی، ویکتوریا پلژن، گلاسکو، دیناموزاگرب، کپنهاگن

گروه مرگ با سه مدعی تشکیل می شود؟

امکان دارد گروهی متشکل از رئال مادرید، لیورپول، اینتر و مارسی را در لیگ قهرمانان امسال شاهد باشیم. همچنین به جای رئال مادرید تیم های پرستاره ای مانند بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز ممکن است قرار بگیرند و حضور هر یک از این چهار تیم، این گروه را بسیار دشوار خواهد کرد.

در سید دوم تیم های قدرتمندی مانند بارسلونا، یوونتوس، چلسی، لیورپول، اتلتیکومادرید و تاتنهام قرار دارند و امکان قرار گرفتن هر یک از این تیم ها در کنار تیمی مدعی (به جز از کشور خودشان) در یک گروه وجود خواهد داشت. اینتر، ناپولی و دورتموند مهم ترین تیم های حاضر در سید سوم هستند و به نظر می رسد تیم های مدعی اصلا علاقه ای به همگروه شدن با این سه تیم نداشته باشند.

قرار گرفتن آژاکس، پورتو و فرانکفورت در سید اول باعث شده تیم های سید دیگر علاقمند به همگروه شدن با این سه باشگاه باشند و هر تیمی که خوش شانس باشد، چنین سرگروه هایی در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان خواهد داشت. اما در ادامه تقابل هایی که هواداران در انتظارشان هستند را مرور خواهیم کرد؛

به خانه برگرد، لیونل مسی

بی تردید قرار گرفتن پاری سن ژرمن و بارسلونا در یک گروه و در حقیقت تقابل لیونل مسی و نیمار با باشگاه قبلی‌شان، جذاب ترین اتفاق در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان خواهد بود. اخباری در مورد بازگشت مسی به نوکمپ برای فصل بعد شنیده شده و شاید اتفاقات این دیدار به خصوص در خانه بارسلونا، نقش مهمی در آینده او داشته باشد.

کلوپ و محمد صلاح در رویای انتقام زودهنگام

همچنین لیورپول نیز احتمالا بی میل به همگروهی با رئال مادرید نیست. آنها فصل گذشته و در فینال لیگ قهرمانان برابر تیم کارلو آنچلوتی در شب درخشان تیبو کورتوا مغلوب شدند و ممکن است خیلی زود زمان انتقام فرا برسد. قبول دو شکست در فینال لیگ قهرمانان در چهار سال اخیر باعث شده هیچ نامی به اندازه رئال مادرید روی اعصاب هواداران لیورپول و محمد صلاح نبوده و این ستاره مصری امیدوار است بتواند این بار برابر این باشگاه محبوب گلزنی کند.

چه جهنمی در انتظار لواندوفسکی باشد

بایرن مونیخ و بارسلونا یعنی بازگشت روبرت لواندوفسکی به مونیخ و با توجه به حواشی جدایی این بازیکن، احتمالا ستاره لهستانی به دنبال انتقام خواهد بود. مدیران باشگاه آلمانی هر چقدر توانستند تلاش کردند جلوی رفتن لواندوفسکی را بگیرند و او با نهایت دلخوری و بعد از هشت سال مونیخ را ترک کرد، پس چه فرصتی بهتر از لیگ قهرمانان برای انتقام.

استقبال گرمی در انتظار سادیو مانه است

همچنین لیورپول و بایرن به معنای حضور دوباره سادیو مانه در استادیوم آنفیلد است. ستاره محبوبی که بر خلاف جدایی لواندوفسکی، به آرام ترین و دوستانه ترین شکل ممکن جدا شد و این مهاجم سنگالی در صورت سفر به لیورپول، احتمالا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. به هر حال امشب لیگ قهرمانان فصل جدید قرعه کشی خواهد شد و تکلیف هر 32 تیم مرحله گروهی معلوم می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها