|

چند نکته مهم از بازی استقلال - مس؛ نگاه ها به سکوها!

در نخستین بازی هفته سوم، دو تیم استقلال و مس کرمان در آزادی به مصاف هم می‌ روند.

لینک کوتاه کپی شد

دیدارهای هفته سوم لیگ، روز پنجشنبه ۳ شهریور، با برگزاری ۴ مسابقه آغاز خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ در اولین بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی استقلال میزبان مس کرمان است. این بازی با حضور تماشاگر خواهد بود و ظاهراً طلسم عدم حضور بانوان در این مسابقه شکسته خواهد شد و در این بازی تماشاگران زن حاضر خواهند بود.

پیروزی برابر دومین تیم صعود کرده از لیگ یک

استقلال هفته گذشته در بندرانزلی با پیروزی مقابل ملوان که فصل گذشته به عنوان تیم نخست از لیگ یک صعود کرد، به اولین برد خود دست یافت و در این هفته باید به دیدار مس کرمان بروند که در لیگ یک، دوم شد. استقلال در ۲ بازی خود تا پایان نیمه اول بازی ملوان، نمایش جالب توجه‌ای نداشت ولی در نیمه دوم چهره درخشانی نشان داد و حالا امیدوار به تکرار این نمایش در این هفته است. آبی‌پوشان در ۳ حضور قبلی در ورزشگاه آزادی موفق به گلزنی نشده‌اند.

 محمدزبیر نیک‌نفس هافبک استقلال پس از طی کردن دوران مصدومیت به تمرینات گروهی استقلال بازگشته است. استقلال در خصوص ادامه همکاری با ارسلان مطهری و کاوه رضایی دچار چالش شده و از یک طرف نمی‌تواند ارسلان مطهری را از لیست خارج کند و از سمت دیگر جای خالی برای اضافه کردن نام کاوه رضایی ندارد.

رویارویی پس از ۸ سال

مس در لیگ سیزدهم به لیگ یک سقوط کرد و حضوری در لیگ برتر نداشت همین مسئله باعث شد تا ۸ فصل وقفه در جدال استقلال و مس کرمان ایجاد شود. البته در این مدت و در سال ۹۵ یک‌بار در جام‌حذفی دیدار داشته‌اند که استقلال در وقت اضافه به پیروزی رسید. کلاً ۲ مصاف آخر دو تیم در جام‌حذفی بوده و استقلال در ۴ تقابل گذشته در لیگ و حذفی در وقت قانونی موفق به پیروزی نشده است. در ترکیب فعلی استقلال، سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و روزبه چشمی سابقه تقابل با مس کرمان را در لیگ برتر دارند. آرمان شهدادنژاد هم تنها بازیکنی است که در زمان حضور مس کرمان در لیگ برتر در این تیم بازی کرده و همچنان در این تیم بازی می‌کند.

مس هم مثل استقلال لیگ را با شکست آغاز کرد ولی در هفته دوم به پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل پیکان دست یافت. تیم پیروز این دیدار فرصت قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول را پیدا می‌کند و این مسئله به حساسیت بازی اضافه خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها