|

خط ونشان کشیدن یحیی برای حریفان

سرمربی پرسپولیس می‌گوید از بازیکنان خواسته تا فردا شخصیت قهرمانی را نشان بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در اولین نشست خبری فصل شرکت کرد و در حالی که دو هفته قبلی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، این بار در مقابل خبرنگاران اراکی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد:

* حس می‌کردم از هواداران دورم 
گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: تشکر می‌کنم از همه هواداران پرسپولیسی که ما را مورد لطفشان قرار دادند و استقبال خوبی از ما انجام شد. خیلی خوشحالیم که بعد از مدتها رودررو با هواداران عزیزمان صحبت می‌کنم. اتفاقاتی که در چند ماه اخیر افتاد و باعث محرومیت من شد، یک مقدار احساس دوری از هواداران را به من داد اما حالا با رفع محرومیت می‌توانم در خدمت هواداران باشم.

* گل نخوردیم و این برای قهرمانی مهم است
وی افزود: سومین بازی لیگ ماست و متاسفانه در دو بازی قبلی نتوانستیم بردی به دست بیاوریم و امتیازات خوبی از دست دادیم. در شروع لیگ از دست دادن این امتیازات کار ما را سخت خواهد کرد. ولی نکات مثبتی هم این دو بازی داشت که مهمترینش گل نخوردن بود که فکر میکنم پوئن مثبت برای تیم ماست و اینکه حداقل موقعیت را به حریف دادیم نشانه خوبی برای قهرمان شدن است.

* این بازی بسیار حیاتی است
یحیی درباره تقابل با آلومینیوم توضیح داد: بازی فردا واقعا برای ما مهم است و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی تیم ماست و باتوجه به اینکه مقابل تیمی بازی می‌کنیم که همیشه در خانه خودش خوب بازی می‌کند و امسال هم با آقای رحمتی تیم خوبی دارد، کار سختی خواهیم داشت. از بازیکنان خودمان می‌خواهم تمرکز بالایی داشته باشند و این سه امتیاز برای ما مهم و حیاتی است و نباید در شروع لیگ امتیازات اینجوری از دست بدهیم و کارمان برای قهرمانی سخت می‌شود.

* بازیکنان فقط به سه امتیاز فکر کنند
سرمربی پرسپولیس در مورد تیمش گفت: تیم خوب و مجموعه خوبی داریم و همه مجموعه و عوامل باشگاه در حال تلاش هستند روزهای خوبی برای هواداران  رقم بزنند. تغییرات زیادی داشتیم نسبت به سال گذشته و برای هماهنگی احتیاج به بازی‌های بیشتری داریم. اما من خودم واقعا به این تیم امید زیادی دارم و بازیکنانی که جذب شدند هم اول به خاطر پرسپولیس و عشق پرسپولیس وارد این تیم شدند و این جای خوشحالی دارد. بازیکنان قدیمی هم ماندند عاشق این تیم هستند. تیم هماهنگ و بازیکنان باشخصیتی داریم و از آنها می‌خواهم فردا شخصیت قهرمانی را نشان بدهند و بتوانند یک بازی خوب همراه با سه امتیاز کسب کنند و فقط به سه امتیاز فکر کنند.

* به درویش گفتم بازی با هوادار باشد
او در پاسخ به ادعای عجیب خبرنگار اراکی مبنی بر اینکه کمیته انضباطی حضور تماشاگران را منوط به اجازه مدیران باشگاه پرسپولیس کرده، گفت: یک صحبتی آقای درویش با من کردند و من گفتم حتما با هوادار باشد و اینکه چند درصد به میزبان یا میهمان برسد، اطلاع ندارم. ما فوتبال بازی می‌کنیم برای هواداران و اینکه هواداران لذت ببرند. مردم حق دارند بازی را از نزدیک ببینند، خصوصا تیم میزبان. این حق همه تیم‌های شهرستانی است و خوشبختانه ما هم هرجا می‌رویم هواداران زیادی داریم و اراک هم که شهر تقریبا پرسپولیسی است. فوتبال بازی کردن با حضور هواداران لذت بیشتری دارد و امیدوارم بازیها با حضور هواداران باشد.

* امیدوارم شاهد حضور حداکثری بانوان باشیم
گل‌محمدی در مورد حضور زنان در بازی استقلال عنوان کرد: وقتی صحبت از مردم و هواداران می‌شود، تقریبا نصف مردم، شاید هم بیشتر، زنان باشند. هیچ فرقی نباید داشته باشند و این اتفاق خوبی در لیگ ما است و امیدوارم زیرساخت برای استادیوم‌های دیگر هم وجود داشته باشد. کار سختی نیست و مسئولان باید بخواهند تا زیرساخت وجود داشته باشد. فکر کنم ما باتوجه به بانوان و مردان فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم و امیدوارم در تمام استادیوم‌ها شاهد حضور حداکثری بانوان باشیم. دوست دارم لحظه‌ای را ببینم که نصف تماشاگران آقایان هستند و نصف دیگر بانوان.

* آمار برای گذشته است؛ به جلو نگاه می‌کنیم!
او راجع به استرس بازیکنانش برای تقابل با آلومینیوم اظهار کرد: سوالات شما جنبه‌های منفی یک بازی را در نظر داشت. من بحث مثبت قضیه را فکر می‌کنم؛ اینکه بازیکنانی داریم که در لحظات سخت می‌توانند کمک کنند. این که اتفاقات گذشته و آمار گذشته باعث شود یک تیم دوباره ببرد یا ببازد، فکر می‌کنم هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد. این آمارها برای گذشته است و باید نگاه مثبت داشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی