|

تغییرات احتمالی یحیی در ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

گل‌محمدی با کمترین تغییرات تیمش را روانه میدان بازی با آلومینیوم خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بازی با آلومینیوم برای شاگردان گل‌محمدی با توجه به نتایج اخیر تقابل‌های دو تیم و دو تساوی سرخ‌ها در شروع لیگ بسیار حساس است و چیزی به جز برد و کسب سه امتیاز برای این تیم راضی کننده نخواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سرخ‌ها در آخرین تقابل با آلومینیوم در جام حذفی با نتیجه سه بر دو شکست خوردند و دو مصاف قبلی دو تیم در اراک نیز به سود میزبان تمام شده است تا همه چیز برای پرسپولیس به یک بازی انتقامی شباهت داشته باشد.

یحیی گل‌محمدی برای این بازی با کمترین تغییر تیمش را راهی زمبن مسابقه خواهد کرد. در چارچوب دروازه علیرضا بیرانوند دنبال ثبت سومین کلین‌شیت پیاپی خود است. خط دفاع سرخ‌ها با توجه به عملکرد خوب دفاعی این تیم بدون تغییر مانده است. فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع، دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست و علی نعمتی نیز در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند. مرتضی پورعلی‌گنجی علی‌رغم صادر شدن ITC برای این مسابقه محروم است تا خط دفاع قرمزها بی تغییر بماند.

کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک بار دیگر زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند‌. در یک خط جلوتر سعید صادقی و مهدی ترابی وینگرهای این تیم هستند و سروش رفیعی پشت مهاجم بازی می‌کند.

تنها تغییر یحیی در خط حمله پرسپولیس است. حامد پاکدل جانشین مهدی عبدی در ترکیب فیکس پرسپولیس شده تا بار دیگر برای باز کردن دروازه تیم سابق خود در ورزشگاهی که به آن آشنایی دارد تلاش کند. یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس نیز روی نیمکت می‌نشیند و می‌تواند با نظر یحیی به بازی بیاید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و حامد پاکدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها