|

هفت استقلالی علیه پرسپولیس؛ آلومینیوم، استقلال کوچک!

پرسپولیس و آلومینوم اراک یکی از مهم ترین دیدارهای هفته سوم لیگ 22 را برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 

پرسپولیس در حالی وارد شهر اراک شد که خاطرات خوشی از نتایج بازی با نماینده این شهر در لیگ برتر ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آلومینیوم اراک در هر دو بازی قبلی خود که میزبان پرسپولیس بود، موفق به شکست این تیم شد تا یحیی گل محمدی را ناکام کند. شکست ناپذیری آلومینیوم تبدیل به انگیزه‌ای برای پرسپولیس شده تا آنها دنبال انتقام از این باشگاه صنعتی باشند.

آلومینیوم مقابل پرسپولیس نه تنها در لیگ برتر که در جام حذفی نیز پیروز بوده است. آنها که یک پای فینال جام حذفی بودند، با تفکرات مهدی رحمتی توانستند پرسپولیس را در تهران شکست دهند تا برای گل محمدی پیروزی در بازی امروز از نان شب واجب تر باشد. به ویژه این که پرسپولیس هنوز در لیگ جدید پیروزی کسب نکرده و هنوز گلی نزده است.

اما به جز تمام این مسائل نمی شود از جذابیت های خاص این بازی گذشت. حضور 7 بازیکن سابق استقلال در ترکیب آلومینوم بی تردید جذابیت های بازی را چند برابر می کند.

حسین پورحمیدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، محمدرضا آزادی، سجاد آقایی، اسماعیل شریفات و علی دشتی نفراتی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند و به تمام این ها کادرفنی استقلالی آلومینیوم را هم باید اضافه کرد.

گفتنی است آلومینیوم یکی از تیم هایی بود که در نقل و انتقالات حضور فعالی داشت. با تصمیم مهدی رحمتی سرمربی جوان آلومینیوم، رامتین سلیمان زاده، پوریا آریاکیا، محمد علی نژاد، امید سینگ، امیرحسین کریمی، محمد امین اسدی، علی آل کثیر، مهرداد بایرامی، میلاد احمدی، نیما درودی، علیرضا صادقی، عرفان اسفندیاری و سیدمهدی سجادی، 13 نفری بودند که این تیم را ترک کردند تا 14 بازیکن جدید پیراهن این تیم را به تن کنند.

هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل، رضا جبیره، امین جهان کهن، یونس اکبرپور، علی دشتی، مهران موسوی، سیداحسان حسینی، محمدعلی صفیا، محمد رضا شکیب خو، محمدجواد کیا، على اسلامی، حسین مددی و احمدرضا جلالی نفراتی بودند که با تصمیم رحکتی در نقل و انقتالات تابستانی، پیراهن سفید و سبز الومینیوم را بر تن کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها