|

چشمک لژیونر محبوب به استقلال؟!

سعید عزت اللهی لژیونر کشورمان در رابطه با احتمال بازگشتنش به لیگ ایران صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سعید عزت اللهی که دو، سه ماهی است صحبتی انجام نداده و علاقه‌ای هم به مصاحبه نداشت، در گفتگویی درباره اتفاقات و شایعه‌هایی که به خصوص در یک ماه گذشته پیرامون انتقال او وجود داشته، می‌گوید:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در این مدت سعی کردم صحبتی نکنم و به شایعه‌ها دامن نزنم. هدفم این بود کارم را به دور از هیاهو پیش ببرم. نمی‌خواستم حرفی بزنم تا برداشت دیگری از آن بشود. با این حال اما اخبار فراوانی در مورد من منتشر شد که واقعاً نمی‌دانم از کجا در می‌آمد. یک روز می‌گفتند عزت‌اللهی با فلان باشگاه به توافق نهایی رسیده و روز بعد خبر از امضای قرارداد با یک تیم دیگر می‌دادند. خودم مانده بودم که آیا من مذاکره کرده‌ و به توافق رسیده‌ام یا نه. گاهی اوقات که از خواب بیدار می‌شدم و اخبار را می‌خواندم، حتی به خودم شک می‌کردم. در روزهای پایانی نقل و انتقالات هم شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه من با باشگاه وایله قراردادم را فسخ کرده و راهی ایران شده‌ام تا برای تیمی لیگ برتری بازی کنم. واقعیتش از خودشان می‌نوشتند که من بازیکن آزاد هستم، در صورتی که تحت قرارداد وایله بوده و هستم و هیچ اتفاقی هم در این زمینه رخ نداد.

آیا عزت‌اللهی در این مدت مذاکره رسمی هم با باشگاهی ایرانی انجام داد؟ سعید در این مورد می‌گوید: من هیچ مذاکره رسمی انجام ندادم. البته مدیران برخی تیم‌ها که احترام خاصی هم برای‌شان قائلم با من و پدرم تماس می‌گرفتند و صحبت می‌کردند اما کار ما هرگز به مرحله رسمی نرسید. چون همان‌طور که بارها گفته‌ام، با احترام به تمام تیم‌های ایرانی، اولویت من بازی در اروپا بود و دوست داشتم در سال جام جهانی بازی در این قاره را همچنان تجربه کنم. ضمن اینکه وقتی من با وایله قرارداد دارم، تیم‌ها باید به سراغ باشگاه دانمارکی‌ام می‌رفتند و تازه بعد از توافق سراغ من می‌آمدند. بازیکنی که تحت قرارداد است به تنهایی نمی‌تواند توافقی انجام بدهد و من هم سعی کردم به‌عنوان فوتبالیست حرفه‌ای پایبند این موضوع باشم.

چه زمانی تکلیف نهایی عزت‌اللهی مشخص می‌شود؟ او در پاسخ به این سؤال می‌گوید: هنوز یک هفته تا ۱۰ روز از زمان نقل و انتقالات باقی مانده و امکانش وجود دارد راهی تیم جدیدی شوم. همه چیز به نظر وایله بستگی دارد و دست من نیست که بخواهم شخصاً تصمیم بگیرم. در این چند روز هم اگر پیشنهادی رسید که باب میل من و باشگاه وایله باشد، شاید جدا شوم. در غیر این صورت در وایله می‌مانم و برای این تیم بازی می‌کنم تا به لیگ برتر دانمارک برگردیم.

به‌عنوان سؤال پایانی، از عزت‌اللهی پرسیدیم چرا در یکی، دو هفته اخیر برای وایله بازی نکرده که او اینگونه پاسخ می‌دهد: دلیل بازی نکردن من این است که امکان مصدومیت وجود دارد. اگر خدای ناکرده آسیب ببینم انتقالم به مشکل می‌خورد. بنابراین فعلاً صبر کرده‌ام تا ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمان برای جدایی هست. در غیر این صورت طبق تعهدی که دارم، برای وایله بازی می‌کنم تا عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و دوباره به سطح اول فوتبال دانمارک برگردیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها