|

ساپینتو در دوراهی ارسلان - کاوه!

داستان آخرین سهمیه تیم استقلال در لیگ به یک ماجرای عجیب و مشکل ساز تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار هفته سوم خود مقابل مس کرمان را پشت‌سر گذاشت که همچنان در لیست ۲۰نفره بزرگسالان خود با یک چالش بزرگ مواجه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ هنوز مشخص نیست آیا ارسلان مطهری سرانجام از این تیم جدا خواهد شد و کاوه رضایی به جای وی جایگزین می‌شود یا اینکه کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ رای به ماندن این بازیکن در استقلال خواهند داد.

این درحالی است که قوانین به‌صراحت اعلام می‌کند هر باشگاهی که می‌خواهد بازیکنی را در لیست مازاد خود قرار داده و با بازیکن فوق قراردادش را به‌صورت یکطرفه فسخ کند، باید این اقدام را ۳۰ روز قبل از بسته شدن پنجره لحاظ کند و نباید این‌طور باشد که تیم‌ها هر زمانی که خواستند چنین کاری را انجام دهند؛ چراکه این موضوع اصلا در راستای منافع بازیکنان محسوب نشده و بازیکنی که تنها چند ساعت به پایان بسته شدن پنجره از لیست تیمش خارج می‌شود، به‌طور منطقی فرصتی برای پیدا کردن تیم جدید نخواهد داشت.

یک مقام مسئول در باشگاه استقلال درباره وضعیت مطهری معتقد است که اقدام باشگاه استقلال در راستای بندهای آیین‌نامه‌ای کاملا قانونی انجام شده اما اینکه کاوه رضایی به جای مطهری قرار است وارد لیست استقلال شود یا خیر، باید منتظر تحقق این امر بمانیم.

در هر صورت رضایی آخرین اقدامات اداری خود را چندی پیش در بلژیک به پایان رسانده بود و این درحالی است که اگر این اتفاق نیفتد و رضایی به لیست استقلال اضافه نشود مطمئنا مطهری در استقلال ماندنی خواهد شد. درواقع قرار بود وقتی اقدامات اداری کاوه رضایی به اتمام رسید این بازیکن به استقلال اضافه شود.

مدیران استقلال می‌گویند درباره ارسلان مطهری طبق نامه‌ای که به سازمان لیگ زدند مواضع خود را اعلام کرده‌اند که کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد در این مسائل ورود نمی‌کند و سازمان لیگ باید در این خصوص نظر بدهد، اما اینکه بعدا چه اتفاقی بیفتد و باشگاه چه تصمیم فنی در این خصوص بگیرد مشخص نیست اما از نظر باشگاه منع قانونی برای خروج ارسلان مطهری از لیست استقلال وجود ندارد؛ چراکه مدارک خود را برای یزدانی و کاوه رضایی در سایت سازمان لیگ برای صدور کارت بازی بارگذاری کردند و کسرایی نیز اعلام کرد مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه ارسلان مطهری طی روزهای گذشته در تمرینات گروهی استقلال حاضر شده و با آبی‌ها تمرین کرده است، شانس باقی‌ماندن این بازیکن در لیست بیشتر از اضافه شدن کاوه رضایی با وجود اتمام کارهای اداری‌اش باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها