|

(عکس) واکنش جالب کریم بنزما به هت‌تریک هالند!

ارلینگ هالند توانست در بازی برابر کریستال پالاس اولین هتریک خود در لیگ انگلیس را ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالند در پیروزی 4 بر 2 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، موفق شد برای اولین بار در این رقابت ها هت تریک کند و بدین ترتیب نشان دهد که برای درخشیدن و آقای گلی به لیگ برتر انگلیس آمده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ هالند با این هت تریک به نوعی منچسترسیتی را پیروز مسابقه کرد چرا که سیتیزن ها در این بازی ابتدا با دو گل عقب افتادند و در نیمه دوم بود که توانستند چهار گل بزنند و بازی را 4 بر 2 ببرند.

ارلینگ هالند پس از این بازی تصویری از خوشحالی خودش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا بدین ترتیب از این هت تریک به یاد ماندنی یک پست اینستاگرامی بگذارد.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید که در آستانه فتح توپ طلای سال 2022 است و به تازگی جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را فتح کرده است، به این پست اینستاگرامی هالند واکنش نشان داد و برایش کامنت گذاشت.

کریم بنزما علاوه بر لایک کردن این پست از سه ایموجی آتش برای کامنت گذاشتن استفاده کرد تا به نوعی به ارلینگ هالند با این کامنت اینستاگرامی تبریک بگوید. باید دید که عملکرد هالند در بازی های بعدی به چه شکل خواهد بود.

gghfgh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها