|

سپاهان گزینه پرسپولیس را هایجک می کند؟!

خبر بد برای طرفداران استقلال این است که کاوه رضایی آماده مذاکره و پذیرفتن پیشنهادات از لیگ برتر است.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم فصل پیش اود-هوورلی لوون بلژیک در فاصله کمتر از ۹۰ روز مانده به جام جهانی قطر نمی‌خواهد برای نیم فصل از مسابقات دور باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ رضایی در حال حاضر مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان قرار گرفته و از این رو او تصمیم گرفته تا مسیر آینده‌اش را هر چه زودتر مشخص کند.

چرا وضعیت رضایی نامشخص است؟

مشکل اصلی رضایی در ابتدا اقامت کشور بلژیک بود که او باید با برطرف کردن آن قراردادش را با استقلال نهایی می‌کرد. این بازیکن تنها برای حضور در این تیم توافق کرده بود و با دریافت پیش پرداخت در تمرینات حاضر می‌شد تا با برطرف کردن امور شخصی برای عقد قرارداد اقدام کند. درحالیکه مشکل او برطرف شده اما به دلیل عدم وجود جای خالی در لیست استقلال، ثبت قرارداد رضایی امکان پذیر نیست. استقلال سعی کرد با فسخ قرارداد ارسلان مطهری، قرارداد رضایی را ثبت کند اما پیچیده شدن وضعیت این بازیکن موجب شده تا رضایی برای ادامه همراهی آبی‌پوشان دلسرد شود.

احتمالات در صورت جدایی

در صورتیکه رضایی از استقلال جدا شود و این تیم را به مقصد رقبای تیم سابقش در مسیر کسب عنوان قهرمانی ترک کند، انتقادات هواداران نسبت به مدیریت باشگاه مجددا افزایش می‌یابد. طرفداران از ابتدای نقل و انتقالات برای انتخاب سرمربی و سپس جذب کاوه رضایی انتظار زیادی را متحمل شده بودند و جدایی این بازیکن برای آن‌ها به سادگی قابل هضم نخواهد بود. از طرف دیگر او یکی از بازیکنانی است که بر اساس لیست ساپینتو استقلالی شده بود و باید دید این سرمربی در آینده چه صحبت‌هایی در این باره خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها