|

یحیی به هافبک های پرسپولیس کاری ندارد!

گل محمدی خلاف فصل پیش کمتر دست به تغییر در ترکیب اصلی تیمش می زند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که بزرگ ترین مشکل پرسپولیس در لیگ قبلی تغییرات پیاپی در ترکیب اصلی این تیم بود و مربیان تیم نیز به این ضعف اذعان داشتند، در فصل جاری شاهد کمترین جابجایی در ترکیب 11 نفره پرسپولیس بودیم و تنها تغییر سرخ پوشان به حضور لوکادیا در ترکیب اصلی مربوط می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برهمین اساس شنیده می شود سرمربی سرخ ها برای بازی بعد نیز قرار است با همین تدبیر راهی میدان شده و به ویژه در خط میانی تیمش بدون هیچ تغییری بازی خواهد کرد. پرسپولیس در بازی با آلومینیوم ترجیح داد با سیستم 2-4-4 لوزی بازی کند و برهمین اساس کمال کامیابی نیا، هافبک با تجربه سرخ ها از ترکیب اصلی بیرون ماند تا میلاد سرلک به عنوان تنها هافبک دفاعی سرخ ها راهی میدان شده و اتفاقا گل برتری تیمش را نیز در اراک به ثمر برساند.

حالا با توجه به همان فرمول قدیمی دست نزدن به ترکیب تیم برنده، یحیی قصد دارد در بازی روز چهارشنبه مقابل نفت آبادان، تیمش را با همان ترکیب آشنای میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی در خط میانی راهی میدان کند. البته امید عالیشاه نیز قرار است به عنوان بازیکن آزاد و پل ارتباطی خط حمله و هافبک فاصله بین تک مهاجم و دیگر هافبک های تیم را پر کند.

از این رو سرمربی پرسپولیس بسیار امیدوار است با این کمربند میانی، یک پیروزی دیگر را به نام پرسپولیس ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی