|

مشکل پرسپولیس همچنان ادامه دارد!

سه مهاجم تیم پرسپولیس برای زدن اولین گل فصل خود تا کنون ناموفق بوده اند.

لینک کوتاه کپی شد

یورگن لوکادیا، مهدی عبدی و حامد پاکدل تا کنون موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده‌اند و همین موضوع باعث شده فشار زیادی را به دوش بکشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به ویژه دو مهاجم ایرانی که به شدت امیدوارند هرچه سریع تر با گلزنی از این فشار خارج شوند. به هرحال لوکادیا تنها یک بازی برای تیم انجام داده اما تردیدی نیست که هرچه زمان گل زدنش به درازا بکشد، فشار روی او نیز بیشتر خواهد شد.

موضوع زمانی جالب می شود که مهاجم های پرسپولیس فصل قبل نیز در امر گلزنی چندان موفق نبودند و هیچکدام موفق نشدند در جدول رده بندی گلزنان جای خوبی برای خود دست و پا کنند اما درنهایت این پرسپولیس بود که عنوان هجومی ترین تیم لیگ را برای خود دست و پا کرد. به هرحال در فوتبال امروز قرار نیست گل زدن تنها روی دوش مهاجمان باشد و بازیکنان خط حمله وظایف دیگری نیز دارند اما با وجود تمام این حقایق، دو مهاجم ایرانی پرسپولیس به شدت تحت فشار هستند و به همین دلیل نیز یحیی روی جذب مهاجمی چون دیاباته اصرار دارد.

به هر روی هنوز مشخص نیست در بازی با نفت آبادان، پرسپولیس قرار است با دو مهاجم کلاسیک بازی کند یا همچنان عالیشاه را کنار تک مهاجم خواهد داشت اما هرچه هست عبدی و پاکدل (و حتی لوکادیا) تشنه گلزنی هستند و برای گلزنی به آب و آتش می زنند.

از این رو باید دید درنهایت این طلسم هم شکسته شده و پرسپولیس مقابل نفت آبادان از سوی یکی از مهاجمان تخصصی اش به گل خواهد رسید یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها