|

منچستر در یک قدمی نهایی کردن گران‌ترین انتقال تاریخ باشگاه!

یونایتدی‌ها پیشنهادی نزدیک به 95 میلیون پوند به اضافه 5 میلیون پوند پاداش برای تیم هلندی ارسال کردند که با موافقت سران ژاکس روبرو شد.

لینک کوتاه کپی شد

آنتونی ماتئوس دوس سانتوس وینگر برزیلی آژاکس در قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد و فقط تست‌های پزشکی‌اش باقی مانده است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، شیاطین سرخ بعد از شروع خیلی بد در لیگ برتر، سریعاً به فکر تقویت تیم افتادند و در اولین قدم پس از شکست 4-0 مقابل برنتفورد، کاسمیرو ستاره برزیلی رئال مادرید را با 70 میلیون پوند به خدمت گرفتند. آن‌ها حالا موفق شدند پس از چند ماه مذاکره با سران آژاکس، آنتونی وینگر برزیلی را به خدمت بگیرند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، مدیران شیاطین سرخ تلاش بسیاری برای جذب آنتونی انجام دادند. پیشنهادات ابتدایی یونایتد برای آنتونی پشت سرهم رد می‌شد و آژاکسی‌ها به کم‌تر از 100 میلیون یورو راضی نمی‌شدند. در نهایت یونایتدی‌ها پیشنهادی نزدیک به 95 میلیون پوند به اضافه 5 میلیون پوند پاداش برای تیم هلندی ارسال کردند که با موافقت سران این باشگاه روبرو شد. بدین ترتیب این بازیکن 22 ساله به منچستر سفر کرد تا برای انجام تست‌های پزشکی در کارینگتون حضور پیدا کند. 

منچستریونایتد روز پنج شنبه به مصاف لسترسیتی خواهد رفت و قرارداد انتونی باید تا عصر روز چهارشنبه به ثبت برسد، اما احتمال می‌رود که او در این دیدار غایب باشد و به بازی مقابل آرسنال برسد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها