|

قرارداد 1100 میلیاردی پرسپولیس با ایرانسل!

وافق باشگاه پرسپولیس و شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر قرمزها در لیگ بیست و دوم رقمی به ارزش 110 میلیارد تومان است

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد باشگاه پرسپولیس و ایرانسل با چه رقمی به امضا رسید؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بازیکنان پرسپولیس که در هفته اول و مقابل ذوب‌آهن، با پیراهن بدون تبلیغ مقابل میزبانشان قرار گرفته بودند، در دو هفته گذشته، با یک اپراتور تلفن همراه به توافق رسیدند تا تبلیغ این اپراتور روی پیراهن شاگردان یحیی گل‌محمدی دیده شود.

قرمزها در حالی با ایرانسل قرارداد اسپانسری برای یک فصل امضا کردند که پیش از این گفته می‌شد با توجه به اختلاف مدیران این باشگاه و کارگزار فصل گذشته(شرکت ایده پویان ماژ)، قادر به امضا قرارداد همکاری با رقم مناسبی نخواهد بود. مدیران ایده پویان ماژ معتقد بودند مدیران پرسپولیس برای هر قراردادی که از نظر مالی و تبلیغاتی بسته خواهد شد باید از طریق آنها اقدام کنند زیرا درویش و همکارانش توان وصول مبلغ مورد نظر و یا امضا قرارداد با رقمی معقول را نخواهند داشت.

حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد توافق باشگاه پرسپولیس و شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر قرمزها در لیگ بیست و دوم رقمی به ارزش 110 میلیارد تومان است که با نگاهی به قراردادهای فصل گذشته، رقم معقولی به نظر می‌رسد.

طبق توافقات صورت گرفته قرار شده ایرانسل هر چندبازی یکبار به باشگاه پرسپولیس پرداختی داشته باشد تا قرمزها مشکل مالی نداشته باشند.

این قرارداد تنها برای روی پیراهن خواهد بود و مدیران پرسپولیس می‌توانند از سایر فضای تبلیغاتی پیراهن، برای درآمدزایی استفاده کنند.

شایان ذکر است که باشگاه پرسپولیس این قرارداد را بدون حضور واسطه و کارگزار به صورت مستقیم با این شرکت اپراتور تلفن همراه امضا کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها