|

واکنش جنجالی فتح‌الله‌زاده به اتفاقات مجمع فدراسیون فوتبال

مدیرعامل سابق استقلال گفت: اتفاقات ساعات اخیر و اعلام ناگهانی لغو مجمع انتخابات، تاسف برانگیز و بسیار زشت بود.

لینک کوتاه کپی شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال تا دقایق دیگر در سالن همایش‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. عزیزالله محمدی، مهدی تاج و میرشاد ماجدی سه مدعی رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند که برنامه های خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در این خصوص، علی فتح‌الله‌زاده نایب رئیس پیشنهادی عزیزالله محمدی است در بدو ورود به مجمع در مورد اتفاقات شب گذشته درباره لغو انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: سطح فوتبال ما این نیست. مدعی قهرمانی آسیا هستیم و سطح فوتبال ایران بسیار بالاست و بهترین بازیکنان دنیا در کشورمان هستند. این رفتار زشت است. وقتی خودمان به خودمان احترام نگذاریم، توقع داریم تا دیگران به ما احترام بگذارند.

وی افزود: برگزاری مجمع پیش پا افتاده‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. متاسفم و واقعا از این اتفاق ناراحت هستم. فوتبال با این تصمیمیات ضربه خورده است و الان اصلا ما را حساب نمی‌کنند. یک دورانی جایگاه خاصی داشتیم. من چهار سال عضو کمیته لیگ قهرمانان آسیا در ای.اف.سی بودم. آنجا احترام و عزت داشتیم و درباره سهمیه‌ها نظر می‌دادیم. اولین برنامه حرفه‌ای سازی آسیا را ایران داده است.

نامزد پست نائب رئیسی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من هم مثل شما گیج شدم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها