|

دختران پرسپولیس رکورد زدند؛ 500 بیلت در 3 دقیقه!

در شرایطی که هنوز 3 دقیقه از زمان آغاز بلیت‌فروشی نگذشته بود، بلیت‌های جایگاه زنان به فروش رسید

لینک کوتاه کپی شد

بعد از طلسم‌شکنی و ثبت اولین حضور هواداران زن در مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران در مصاف هفته گذشته استقلال و مس کرمان، مقرر شد تا این روند ادامه پیدا کند و با تایید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و صدور مجوز از سوی شورای تامین، به مانند دیدار هفته گذشته اجازه فروش 500 بلیت به باشگاه پرسپولیس برای حضور تماشاگران زن در دیدار با صنعت‌نفت آبادان داده شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ استقلالی‌ها البته 500 بلیت هفته گذشته به فروش رساندند اما با توجه به ازدحام تماشاگران زن در مقابل در ورزشگاه، در نیمه دوم به هواداران خود اجازه ورود دادند تا در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر زن، تقابل استقلال و مس کرمان دنبال شود. در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فروش 4 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت به گوش می‌رسید که این مسئله تکذیب شد.

سامانه بلیت‌فروشی باز نشده، تکمیل شد!

باشگاه پرسپولیس از صبح امروز سامانه بلیت‌فروشی خود را برای دیدار با صنعت‌نفت آبادان فعال کرد. در شرایطی که هنوز 3 دقیقه از زمان آغاز بلیت‌فروشی نگذشته بود، بلیت‌های جایگاه زنان به فروش رسیده و دیگر هواداران زن علاقه‌مند به تیم پرسپولیس نمی‌توانستند اقدام به خرید بلیت کنند تا یک رکورد ویژه به ثبت برسد و در فاصله 3 دقیقه، 500 بلیت تخصیص‌یافته به فروش رسیده باشد.

تماشاگران زن علاقه‌مند به تیم پرسپولیس در شرایطی فرداشب در مصاف تیم‌شان مقابل صنعت‌نفت حضور دارند که پیشتر در فینال لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار با کاشیما، زنان علاقه‌مند به تیم پرسپولیس در ورزشگاه حضور یافته بودند. گفته می‌شد قرار است جمعی از هواداران زن از سوی باشگاه صنعت‌نفت آبادان هم راهی تهران شوند که این خبر تکذیب شد و باشگاه نفت تاکید کرد تنها یک دستگاه اتوبوس حامل تماشاگران آقا که حامی صنعت‌نفت آبادان بودند راهی تهران شده است.

مجوز در اصفهان صادر نشد، ملوانی‌ها چشم‌انتظار تصمیم نهایی

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هفته گذشته 8 ورزشگاه را دارای زیرساخت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها دانست که یکی از آن‌ها، ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود. بر مبنای همین صحبت‌ها، مدیران باشگاه سپاهان برای حضور تماشاگران زن در دیدار با فولاد خوزستان وارد مذاکره با مسئولان ذی‌صلاح شدند اما مجوز لازم برای حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان صادر نشد.

باشگاه سپاهان درباره عدم حضور تماشاگران زن در دیدار با فولاد خوزستان بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد: «با وجود آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای حضور زنان، هنوز مجوز‌های لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح صادر نشده و ابلاغی نیز از سوی نهادهای ورزشی و غیرورزشی مربوطه در خصوص تایید حضور زنان، به باشگاه ارسال نشده است. در این‌صورت مسابقه فولادمبارکه سپاهان و فولاد خوزستان بدون حضور زنان برگزار می شود».

باشگاه ملوان بندرانزلی نیز طی نامه‌ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی، درخواست مجوز ورود زنان جهت تماشای دیدار ملوان را ارائه کرد و خواستار کسب مجوزهای لازم از نهادهای ذی‌ربط شد. هر چند که هنوز با درخواست ملوانی‌ها موافقت نشده تا حضور زنان در دیدار امشب تیم مورد علاقه‌شان مقابل ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها