|

یحیی به ترکیب برنده پرسپولیس در برابر نفت دست خواهد زد؟

تیم پرسپولیس امشب با کمترین تغییر نسبت به دیدار قبل راهی میدان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته چهارم لیگ برتر ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف نفت آبادان خواهد رفت. سرخ‌ها بعد از دو تساوی موفق شدند تا آلومینیوم اراک را ببرند و با ۵ امتیاز خود را در جدول رده بندی بالا بکشند و حالا در صورتی که ۳ امتیاز بازی امشب را هم بگیرند می‌توانند به جمع تیم‌های صدر جدولی اضافه شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ اما در بازی مقابل صنعت نفت آبادان مطابق انتظار علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه خواهد بود. گلر ملی پوش سرخ‌ها امیدوار از تا امشب چهارمین کلین شیت خود را ثبت کند. در خط دفاعی با توجه به مصدومیت فرجی امروز پورعلیگنجی بعد از ۳ هفته غیبت در ترکیب سرخ‌ها به میدان خواهد رفت تا زوج گولسیانی باشد. در سمت راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر به این بازی رسیده و برای سرخ‌ها به میدان خواهد رفت و در جناح چپ همچنان یحیی گل محمدی اصرار به استفاده از علی نعمتی دارد. اما در میانه میدان میلاد سرلک فرمانده خط میانی تیم یحیی خواهد بود و مهدی ترابی و سعید صادقی هم دو وینگر پرسپولیس برابر نفت آبادان هستند. سروش رفیعی هم همانند ۳ بازی قبلی در پست‌هافبک وسط برای سرخ‌ها به میدان خواهد رفت. اما مهم ترین ابهام در خط حمله سرخ‌هاست. یحیی گل محمدی بعد از ۲ هفته بازی دادن به مهدی عبدی او را نیمکت نشین کرد و لوکادیا را به میدان فرستاد و  به نظر می‌رسد امشب هم مهاجم هلندی قرار است مهاجم اصلی سرخ‌ها باشد. در کنار هم امید عالیشاه به عنوان مهاجم سابه به میدان خواهد رفت. باید منتظر ماند و دید خط حمله سرخ‌ها و خصوصا لوکادیا امشب موفق به گلزنی خواهد شد یا نه.

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی برخلاف فصل قبل که ترکیب‌های متفاوتی را امتحان کرد در این فصل تصمیم دارد تا تیمش یک ثبات نسبی در چینش نفرات داشته باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، گولسیانی، پورعلیگنجی، اسماعیلی‌فر، نعمتی، سرلک، رفیعی، ترابی، صادقی، عالیشاه و لوکادیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها