|

برای سومین بار ملی پوش به پرسپولیس جواب منفی داد!

صحبت‌ هایی مبنی بر بازگشت مهرداد محمدی به لیگ و حضور در پرسپولیس شنیده می‌شد که او قرارداد خود را فسخ نکرد تا انتقالش منتفی شود.

لینک کوتاه کپی شد

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهرداد محمدی ستاره ایرانی فصل گذشته العربی قطر برای سومین بار به پرسپولیس پاسخ منفی داد! اولین بار این اتفاق در دوران سرمربیگری برانکو و مدیریت علی اکبر طاهری اتفاق افتاد. مهرداد به اتفاق برادر دوقلویش میلاد در برنامه تلویزیونی ۹۰ حاضر شده و هر دو اعلام کردند پرسپولیسی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ میلاد محمدی از مجتبی محرمی به عنوان الگوی خود یاد کرد و مهرداد محمدی نیز از علاقه اش به علی کریمی گفت. مهرداد محمدی درآن مقطع جوان اول راه آهن و به نوعی پدیده لیگ برتر محسوب می‌شد که گل‌های زیادی هم برای این تیم زد. برانکو و پرسپولیسی‌ها خواهان عقد قرارداد با مهرداد محمدی برای پُست دفاع چپ بودند!

مهرداد که مهاجم و وینگر سرعتی است پس از استعلام از مربیان پرسپولیس و به دلیل اینکه میلاد برادرش دفاع چپ بود و خودش دوست داشت جلوتر بازی کند، این پیشنهاد را رد کرد. خرداد ماه ۱۳۹۵ اما مهرداد محمدی که صحبت از حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس بود و مذاکراتی نیز در این زمینه صورت گرفته بود با امضا قراردادی در حضور عبدالله ویسی ( سرمربی وقت سپاهان اصفهان)  به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.

دومین مرتبه همین یکی دو هفته پیش بود. همان طور که در خبرورزشی نوشتیم ظاهرا مهرداد محمدی از خرید عمر السوما، مهاجم سوری توسط باشگاه العربی از این اتفاق ناراحت است و به همین خاطر می‌خواهد فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.

در شرایطی که صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مهاجم ایرانی العربی به لیگ ایران و حضور در پرسپولیس شنیده می‌شد، او قرارداد خود را تا لحظه آخر فسخ نکرد تا انتقالش به لیگ برتر منتفی شود. محمدی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، در شرایطی که چندی پیش نیز بحث‌هایی درباره بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران شکل گرفته بود و او در گفت‌وگویی آن را رد کرد، اکنون برای ادامه دوران فوتبالی‌اش در لیگ ستارگان قطر، تصمیم جدیدی اتخاذ کرده و قصد دارد راهی تیم السیلیه شود.

هرچند هنوز این انتقال رسمی نشده اما او نمی‌خواهد از لیگ ستارگان قطرجدا شود و به ایران بازگردد. شنیدیم واسطه پرسپولیسی‌ها برای سومین بار به خواست یحیی گل محمدی که مهرداد محمدی را دو منظوره برای بازی در دفاع چپ و خط حمله می‌خواهد با او وارد مذاکره شدند که باز هم این بازیکن سرعتی پاسخ منفی داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها