|

رقم قرارداد لوکادیا؛ گران‌ترین بازیکن این فصل و شاید تاریخ پرسپولیس

لوکادیا که با قراردادی یک‌ساله به پرسپولیس پیوسته، با مبلغی حدود یک میلیون دلاری با سرخ‌پوشان پایتخت قراردادش را به امضا رسانده است

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم هلندی پرسپولیس با قراردادی یک میلیون دلاری به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوسته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، ورود سرخابی‌ها پایتخت به بازار سرمایه (بورس) باعث شده تا رقم قرارداد بازیکنان و مربیان این دو تیم و البته درآمدها و هزینه‌‎هایشان به طور کامل در سامانه کدال شفاف‌سازی شود تا برخلاف فصول گذشته، مبلغ قراردادها مشخص شود. البته که با توجه به عدم شفافیت سایر باشگاه‌ها، سازمان خصوصی‌سازی اعلام داشته که فقط جمع مبالغ بازیکنان و مربیان اعلام می‌شود و فعلا در این مرحله، خبری از انتشار ریزقراردادها نیست.

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال هفته گذشته طی نامه‌ای به مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه، فرآیند جذب مهدی قایدی را توضیح داده و مبلغ قرارداد او را اعلام کرده بود. طبق اعلام مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت، قایدی با قراردادی 850 هزار دلاری به استقلال پیوسته و هم‌چنین آبی‌ها برای جذب او، 250 هزار دلار هزینه رضایت‌نامه پرداخت کرده‌اند.

مهاجم میلیون دلاری در فهرست پرسپولیسی‌ها

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از توافق آبی‌ها با مهدی قایدی، با یورگن لوکادیا مهاجم سرشناس هلندی به توافق رسیدند و امروز جمع هزینه‌های بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس نسبت به نامه قبلی به‌روزسانی شد که در نامه جدید، مبلغ قرارداد یورگن لوکادیا هم لحاظ شده است.

لوکادیا که با قراردادی یک‌ساله به پرسپولیس پیوسته، با مبلغی حدود یک میلیون دلاری با سرخ‌پوشان پایتخت قراردادش را به امضا رسانده است تا حدود 30 میلیارد تومان در لیگ بیست‌ودوم هزینه داشته باشد و گران‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس لقب گیرد.

فسخ 1.5 میلیاردی «تمیروف»

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی فصل گذشته پرسپولیس پیش از امضای قرارداد لوکادیا با سرخ‌پوشان، قرارداد خود را فسخ کرد. طبق اعلام رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، سرخ‌ها برای قطع همکاری خود با تمیروف، 53500 دلار به او پرداخت کرده‌اند که براساس قیمت دلار روز، حدود 1.5 میلیارد تومان می‌شود.

درویش هم‌چنین در نامه امروز خود به مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه اعلام کرده است که هنوز توافقات نهایی با شیخ دیاباته انجام نشده است و قراردادی با او به امضا نرسیده تا این‌گونه تلویحاً شایعات منتشره درباره امضای قراردادی دیاباته با پرسپولیس هم تکذیب شود.

پرسپولیسی‌ها با اضافه شدن نام یورگن لوکادیا به فهرست تیم‌شان، برای لیگ بیست‌ودوم هزینه‌ای حدوداً 310 میلیارد تومانی را انجام داده‌اند که از این میزان، حدود 50 میلیارد تومان مرتبط با بازیکنان خارجی این تیم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها